گارد آرت موتور

 

گارد موتور سیکلت وسیله ایست فلزی و سنگین که برای دو قسمت جلو و عقب موتور سیکلت تعبیه شده است و وظیفه دارد که از وارد شدن ضربه به بدن و بخصوص پاهای موتور سوار و همچنین قسمت های مختلف موتور سیکلت جلوگیری نماید.

گارد ها در طرح و شکل های مختلف ارائه میشوند و بخصوص برای موتور سیکلت های نسل جدید ایران طرح های آن متنوع میباشد.

یکی از برند های برتر تولید کننده لوازم فلزی موتور سیکلت، آرت موتور میباشد که لوازم فلزی آن، از با کیفیت ترین لوازم فلزی موتور سیکلت در کشور میباشد.

گارد های موتور سیکلت آرت موتور، بدلیل استفاده از آلیاژی عالی، بسیار مستحکم و مقاوم در برابر ضربات میباشد. یکی از این کارهایی که میتوانید انجام دهید و بواسطه آن امنیت خود و موتور سیکتتان را بال ببرید، بستن گارد موتور سیکلت آرت موتور  میباشد.

یکی از اعضای مهم بدن که نقش اساسی در کار های روزمره شما دارد پاهای شماست. در صورتی که پاهای شما ضربه ببیند و مصدوم شود، به سختی میتوانید کار های روز مره خود را انجام دهید.

نقش گارد آرت موتور در محافظت از بدن موتور سوار

در تصادفات موتور سیکلت، بیشتر جراحت پا مد نظر میباشد زیرا معمولا پاها در قسمت پایینتر قرار دارند و ضربه بیشتری میبینند. گارد موتور سیکلت آرت موتور به راحتی با پوشش اطراف پا، از وارد شدن ضربات به پا تا حد امکان جلوگیری میکند و نمیگذارد که در حین تصادف و یا زمین خوردن، پاهای شما به سطح زمین برخورد کرده و یا اینکه زیر موتور سیکلت خود گیر بیفتید.

نقش گارد آرت موتور در محافظت از موتور سیکلت

اگر موتور سوار باشید و سری به لوازم یدکی فروشی ها بزنید میبینید که چند سالیست قیمت لوازم یدکی موتور سیکلت به مرتب بیشتر شده و علت آن تحریم های کشور مان است. اگر موتور سیکلتتان ضربه ببیند مجبور خواهی شد برای تعمیر و جایگزینی قطعات هزینه های بسیار زیادی را بپردازید. به عنوان مثال در تاریخ نگارش این نوشته قیمت باک موتور سیکلت هوندا ۱۲۵ حدود ۱۰۰ هزار تومان است که شما در صورتی که بخواهید این قطعه را تعویض کنید باید این هزینه را بپردازید. استفاده از گارد موتور سیکلت در وارد شدن ضربه به قطعات بدنه موتور سیکلت، نقش اساسی دارد.

گارد آرت موتور وسیله ای کاربردی و بسیار حائز اهمیت است که باید سعی کنید حتما موتور سیکلت خودتان را به آن مجهز کنید. گارد موتور خود را با قیمت پایین و با کیفیت بالا برای انواع موتور سیکلت میتوانید از بایکرشاپ تهیه نمایید.

برای خرید انواع گارد آرت موتور اینجا کلیک کنید