دستکش پنجه ای موتور سیکلت TERCOM

یکی از مهم ترین لوازم جانبی موتور سیکلت دستکش مخصوص موتور سواری است. به دلیل خطرات احتمالی موتور سواری، استفاده از دستکش موتور سیکلت بسیار اهمیت دارد. دستکش پنجه ای موتور سیکلت جهت کنترل بهتر وسیله نقلیه و همچنین کاهش صدمات وارده به دست راننده در هنگام تصادف بسیار مهم می باشد.

ویژگی های دستکش پنجه ای TERCOM

دستکش پنجه ای TERCOM باعث محافظت از دست ها در سرما و گرما و تابش نور خورشید می شود. نوع چرم استفاده شده در دستکش چرمی ،  نه تنها زیباست بلکه دست شما را دچار حساسیت نمیکند و از سرخوردن روی دسته موتور جلوگیری می کند. همچنین پارچه آن کشی میباشد که امکان استفاده برای هر نوع سایز دستی است و کاملا فری سایز میباشد.

دستکش پنجه ای TERCOM دارای نوار کشی و چسب دار است که مچ دست را کاملا می پوشاند و شما می توانید حتی در باشگاه بدنسازی هم از این نوع دستکش استفاده کنید .

افزایش ایمنی با استفاده از دستکش پنجه ای TERCOM

امروزه اکثر جوانان کشورمان به موتور سواری علاقه بسیاری دارند و از لذت آن را تجربه کرده اند اما متاسفانه بیشترین تصادفات در کشور ما مخصوص موتور سواران است و به دلیل استفاده نکردن از تجهیزات و لوازم ایمنی موتور صدمات زیادی می بینند، یکی از مهم ترین تجهیزات موتور سواری بعد از کلاه ایمنی، استفاده از دستکش مخصوص موتور سواری است که این دستکش از صدمات به مچ انگشت و دستان موتور سوار جلوگیری میکند .

حتی یک برخورد کوچک موتور  و در نهایت چپ شدن موتور سیکلت، می تواند صدمات جدی و جبران ناپذیری به دست شما وارد کند. بنابراین پیشنهاد ما به شما استفاده از یک دستکش مرغوب موتور سواری است و بدلیل اینکه استفاده از دستکش های ضخیم و سنگین ممکن است باعث عدم کنترل موتور و حتی تصادف شود شرکت ما قصد دارد بهترین نوع دستکش مخصوص موتور سواری را در اختیار شما قرار دهد.

استفاده از دستکش موتور سواری همچنین باعث کنترل بهتر موتور و عدم خستگی دست ها  در طی مسیر می شود.

 

مزایای دستکش پنجه ای TERCOM

یکی از مزیت های مهم دستکش پنجه ای TERCOM ، ضد آب بودن آن است و برای این روزهای سرد زمستانی پیشنهاد بسیار مناسبی میباشد .

از مزیت های مهم دیگر دستکش مخصوص موتور سواری راپیدو جلوگیری از چسبندگی دست به موتور و عدم عرق کردن دست در دماهای بالا و پایین است که حتی موقع آسیب دیدگی خراش و زخم می توانید  براحتی و با اطمینان کامل از این دستکش استفاده کنید

دستکش پنجه ای TERCOM طوری طراحی شده است که نهایت راحتی را درهنگام موتور سواری برای شما راننده عزیز به همراه دارد.

دستکش پنجه ای TERCOM داری یک بنده نگهدارنده در قسمت مچ دست می باشد که تمام موتورسواران و حتی اسکی بازان حرفه ای از دستکش های دارای بند نگهدارنده استفاده می کنند طراحی این بند باعث می شود که دستکش ها ثابت در دست قرار بگیرد و درهنگام هر نوع برخورد از خارج شدن دستکش ازدست جلوگیری شود و در گرما و سرما و ضربات، این  دستکش از دست شما محافظت می کند.

 

این دستکش علاوه بر محافظت از بند انگشتان دست، سبک انعطاف پذیر و راحت است که باعث کنترل بهتر موتور و همچنین محافظت از آفتاب سوختگی و یخ زدن دست ها در هنگام سرما است.

دستکش های مخصوص موتور سواری باید تلفیقی از نخ و چرم باشد پس استفاده از دستکش های چرمی بعلت لغزنده شدن در هنگام خیس شدن با برف و باران توصیه نمی شود.

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید