فروش موتور سیکلت|فروش لوازم یدکی موتور سیکلت|فروش دوچرخه|فروش لوازم دوچرخه

۲ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

موتور سیکلت های برقی

مروزه آلودگی هوای شهرهای بزرگ مورد توجه بسیاری قرار گرفته است . در ایران به دلیل بی سر و سامان بودن بازار موتور سیکلت می بینیم برندهای چینی بی کیفیت بازار را پر کرده اند و راه را برای فروش موتورسیکلت های ایرانی تنگ کرده اند . در این سالها در جهان کاربرد موتور سیکلت های برقی گسترش یافته هر چندموتور سیکلت های برقی خارجی موجود در بازار ایران بیشتر چینی هستند که مشکلات بسیاری به همراه می آورد . از جمله اینکه یدکی آن در بازار موجود نیست و زود دچار ایراد فنی می شود . در این مقاله برخی از این موتورها را بررسی می کنیم .

موتور سیکلت های برقی

KAVIR ES2 1500

شاید تا کنون فکر نمی کردید بتوانید موتورسیکلتی سوار شوید که مانند یک اسکوتر باشد و ابعادی به همان اندازه داشته باشد .
اما اگر موتور سیکلتی داشته باشید تیز و فرمان بر باشد در حالی که فکر می کنید سوار بر اسکوتر هستید روی صندلی نرم آن نیز بنشینید .
همه موتورسیکلت های برقی که برای شهر ساخته می شوند به دنیال این هستند که با افزایش برد مسافت بیشتر و داشتن باتری بهتر گوی رقبات را از دیگران بربایند . این موتور سیکلت های برقی که در واقع یک اسکوتر هستند که توسط کویر تایر ساخته می شوند که بیشتر نوجوانان آن را می خرند که سرگرم شوند و یا مسیرهای درون شهری را با آن بپیمایند .

خوبی این موتورها این است که نه نیاز به پلاک ملی دارند و نه برای راندن آن باید گواهینامه داشت و همین موضوع سبب شده افراد کم سن و سال تر بیشتر به آن علاقه مند شوند . ویژگی مهم این موتور سیکلت های برقی، سایز کوچک تایرها و قابلیت های حرکتی و مانورپذیری محدود آنهاست . با هر بار شارژ این موتور می توانید تا چهل و پنج کیلومتر را با سرعت ۴۵ کیلومتر بر ساعت بپیمایید .

باتری آن از سربی اسیدی است . (۶۰ولت ۲۰آمپرساعتی) است و انرژی الکتریکی خروجی آن به طور تقریبی ۱ . ۵ کیلووات ساعت است . طراحی ظاهری دقیقا کپی برداری از موتورسیکلت های طرح وسپاست و با این که قدیمی به نظر می-رسد جذابیت بالایی برای این اسکوتر ایجاد کرده است . ترمزهای این مدل در جلو از نوع دیسکی هستند و برای چرخ عقب از سیستم کاسه ای استفاده شده است .

سایز تایرها هم ۱۰ اینچی است و کمک فنرهای هیدرولیکی سیستم تعلیق این اسکوتر برقی ۹۹ کیلوگرمی را کنترل می کنند .

ارتفاع کم از سطح زمین، صندلی پهن با نشیمن راحت، چراغ یک تکه با روشنایی محدود، گلگیرهای پلاستیکی برای جلو وعقب، بدنه محدب و تریم دورنگ از دیگر ویژگی های اسکوترکویرموتور است . ابعاد کلی آن ۱۰۵۰×۶۶۰×۱۷۸۰ است و فاصله بین چرخ ها ۱۳۳۰میلیمتر به ثبت رسیده . گفتنی است که نوع بنزینی این موتور با همین طرح بدنه نیز وجود دارد پنج میلیون هزینه ای است که برای خرید این موتور باید صرف کنی که یک دوم نمونه های مشابه است نمونه های دست دوم نیز از این مدل را تا یک میلیون کمتر می توانید بخرید .

پیشنهاد نهایی

با وجود این که از نظر قدرت و برد پیمایشی قابل مقایسه با رقیبانی از جنس موتورسیکلت نیست، ولی با توجه به قیمت پایین، وزن کم و هزینه نگهداری پایین تر می تواند گزینه مناسبی برای جابه جایی های کوتاه روزانه باشد .

مشخصات فنی:

توان پیشرانه: ۱ . ۵ کیلووات

مدت زمان یکبار شارژ کامل: –

حداکثر سرعت: ۴۵ کیلومتربرساعت

برد پیمایشی: ۴۵ کیلومتر

توسعه صنعتی خودرو ایدکو ۳۰۰۰A

کم‌قدرت و کم‌استهلاک

توسعه صنعتی خودرو ایدکو ۳۰۰۰A

آمارها نشان می دهد موتورسیکلت های موجود در تهران در سال گذشته نقش فزاینده ای در الودگی هوای شهر داشته اند و همین موضوع سبب شد که سایپا به فکر بیفتد تا سایپا به کمک ایدکو به تولید موتور سیکلت های برقی به صورت انبوه رو بیاورد و مدل ۳۰۰۰ را که دوستدار طبیعت و محیط زیست است را روانه بازار کند . این موتور با توان ۳ کیلو واتی وزنی برابر با ۱۳۰ کیلوگرم دارد . با هر شارژ لیتیومی آن می توانید چهار تا پنج ساعت رانندگی کند و نزدکی به هشتار کیلومتر را با آن بپیمایید . پیشرانه با کنترلر Brushed و از نوع Hub است که از یک باتری ۶۰ واتی و ۴۰ آمپرساعتی بهره می برد که می تواند با موتورسیکلت های تا ۱۵۰ سی سی بنزینی رقابت کند .

این موتور دارای گشتاور خروجی ۶۵ نیوتن متر است و توانایی شیب روی پانزده درصدی دارد موتوری که در دست کم استهلاک ترین ها در میان موتورهای هم دست قرار می گیرد . چیزی که این موتور را سرآمد می کند تنها ویژگی های فنی آن نیست بلکه پشتیبانی و خدمات مناسبی پس از فروشی است که خریدار را نسبت به آن مطمن می کند . باتری این موتور سیکلت را می توان یکی دیگر از توانمندی های آن دانست زیرا تا ۱۲۰۰۰ بار می تواند شارژ شود و پس از آن است که باید باتری را جایگزین کرد .

این مدل دارای طرح بندی و رنگ بندی فراوانی است که به دلیل بروز بودن و نمای اسپرت آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است و خریداران را شیفته خود کرده است . دو چراغ به نسبت بزرگ روشنایی مورد نیاز را به خوبی تامین می کند که با دماغه و راهنماهای جانبی هماهنگی دارد . این موتور سیکلت های برقی تولید داخل در بازه قیمتی ۱۰ تا ۱۱ میلیون تومان قرار می گیرد .

پیشنهاد نهایی

با توجه به حضور محدود موتورسیکلت های برقی در بازار کشور مسلما تامین قطعات و تعمیرات ممکن است برای موتورسواران دردسرساز باشد . این موتور با وجود خدمات پس از فروش مناسب، از این لحاظ خیال خریدار را راحت کرده است .

مشخصات فنی:

توان پیشرانه: ۳ کیلووات

مدت زمان یکبار شارژ کامل: ۴ تا ۵ ساعت

حداکثر سرعت: ۸۰ کیلومتربرساعت

برد پیمایشی: ۸۰ کیلومتر


بناشریف ایرانای ایران

این دستگاه نخستین موتور سیکلت برقی ساخت داخل کشور است که گامی بلند در راستای این صنعت است و سازنده به روشنی می گوید که موتوری به صورت کامل بومی ساخته است .

در برابر خودروهایی چینی بناشریف یک سر و گردن بالاتر است و کیفیت بسیار مناسبی دارد و دارای طراحی بسیار جذاب است . انعطاف پذیری در طراحی و عرضه جر نقطه های قوت این دستگاه است که در شرکتی دانش بنیان ساخته شده است و رنگ بندی فراوان آن توانسته بسیاری از افراد را به خود جذب کند و خریدارانی از هر سلیقه داشته باشد . باید بدانید که موتور سیکلت های برقی دارای قدرت بالایی نیستند و بیشتر توان خود روی ساخت باتری های بهتر و کارآمدتر گذاشته اند .
چیزی میان ۱۱۰ تا ۱۵۰ سی سی را می توان در موتورسیکلت های برقی داشت . برای هر بار شارژ این دستگاه باید چیزی میان شش تا هشت ساعت زمان صرف کنید و پس از آن می توانید تا صد کیلومتر را بپیمایید که برای شهرگردی بسیار مناسب است . شما می توانید یک باتری پشتیبان نیز روی این موتورسیکلت نصب کنید که در زمینه را برای رقابت با دیگر فعالان بازار موتورسیکلت های برقی فراهم آورده است . این موتور سیکلت با معیارهای روز همخوانی دارد و می توان با نصب اپلیکیشن آن را به گوشی هوشمند وصل کرد و همه ایرادهای فنی و یا حتی خطاهای دستگاه را دریافت کرد .

دستگاه بسته به نیاز شما پیشنهادهایی را ارائه می دهد و شما می توانید برپایه آن چه نیاز دارید گزینش کنید تا توان پیمایش را تنظیم کنید . الکتروموتور در این دستگاه ۳ کیلو وات توان دارند هر چند در مدل های دیگر این دستگاه می توان انتظار کارکرد بهتری را نیز داشت . نیروی حرکتی این موتور از یک باتری لیتیومی ۷۲ ولت تامین می شود . قیمت این موتور از سوی تولیدکننده ده میلیون تومان برآورد می شود و بی گمان به زودی رفت و آمد بسیاری از این موتورسیکلت ها را در خیابان ها خواهیم دید .

پیشنهاد نهایی

یکی از بهترین گزینه ها برای خرید موتورسیکلت های برقی است که با توجه به امکان انتخاب از بین الکتروموتورها و برد پیمایشی انتظار می رود به محض ورود به بازار در صورت تبلیغات مناسب با استقبال گسترده ای مواجه شود .

مشخصات فنی:

توان پیشرانه: ۳ تا ۸ کیلووات

مدت زمان یکبار شارژ کامل: ۶ تا ۸ ساعت

حداکثر سرعت: ۱۱۰ کیلومتربرساعت

برد پیمایشی: حداکثر ۱۵۰ کیلومتر در مدل بی۸

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

راهنمای خرید موتور سیکلت

 

از زمانی که انسان ها فن آوری را به خدمت درآوردند زندگی شکل تازه ای به خود گرفت و روز به روز نگرش آدمی به زندگی نیز دگرگون شد.

با وارد شدن وسایل نقلیه موتوری به چرخه مردم نیز علاقه مند شدند تا رفت و آمدهای خود را با این ابزارهای نوین انجام دهند. یکی از این ابزارها که دلایل بسیاری برای خریدش وجود داشت موتور سیکلت است. وسیله ای که هم ارزان بود و هم کم خرج که در جاده های باریک و سخت گذر نیز به کار می آمد و مصرف سوخت بسیار کمتری نسبت به خودروهایی داشت که برای برآورده کردن بسیاری از نیازها کارآمد نبودند و برای هر بار سوار و پیاده شدن به آن ها باید پیش از هر چیز به فکر جای پارک بودیم که روز به روز هم از تعداد آن کاسته می شود.

راهنمای خرید موتور سیکلت

اما برای خرید یک موتور سیکلت خوب چه کارهایی باید کرد و چه چیزهایی را باید بدانیم.ر اهنمای خرید موتور سیکلت به شما کمک می کند تا از میان انبوه پیشنهاد هایی که در بازارهای مجازی و فیزیکی با آن روبرو می شوید گزینه ی درستی را گزینش کنید. از آنجا که دیگر مانند گذشته فروشندگان انگشت شمار نیستند که همه برای خریداران شناخته شده باشند بلکه با رشد صنعت به ویژه در کشوری مانند چین برندهای بسیاری هستند که موتور سیکلت را با مشخصه های فنی متفاوت ارائه می کنند.

راهنمای خرید موتور سیکلت به ویژه برای کسانی که هیچ سررشته ی فنی از این مهم ندارند بسیار مهم تر جلوه می کند. شما هنگام خرید موتور سیکلت باید بدانید چه ویژگی های فنی برای شما مدنظر است چون هر موتور سیکلت توان فنی و شتاب متفاوتی دارد و تنها نباید به قیمت آن توجه کرد. چون وزن شما و کاری که قرار است این وسیله برای شما انجام دهد.

راهنمای خرید موتور سیکلت
  • هرگز سراغ برندهای متفرقه نروید چون ممکن است دارای کارت ضمانت و خدمات پس از فروش نباشد و این در بلند مدت دردسرساز است.
  • نکته ی دیگر این است که لوازم یدکی موتور سیکلت باید در بازار وجود داشته باشد وگرنه یک خرید ناموفق را تربه خواهید کرد به ویژه این روزها که بازار مملو از یدکی های بی کیفیت و چینی است که هیچ تضمینی برای بازدهی مناسب آنها وجود ندارد.
  • موتوری را بخرید که به درد محیط و آب و هوا و جاده هایی که شما باید در آن رفت و آمد کنید می خورد.
  • این روزها که موتور به جز وسیله ای برای رساندن افراد به سرکار نیز کارکرد دارد و در شهرهای بزرگ و کوچک به عنوان درآمد زا به کار می آید، هنگام خرید آن باید مطمئن شوید که آیا می تواند زیر فشار کاری شما دوام بیاورد.
  • آیا مصرف سوخت مناسبی دارد و ناچار نمی شوید که بخش بزرگی از آنچه را که در می آورید خرج سوخت کنید.

با بهره بردن از راهنمای خرید موتور سیکلت دیگر هرگز رفتار کسانی نمی شوید که تنها می خواهند کالای خود را به فروش برسانند و با وارد کردن موتور سیکلت های درجه چند هم سبب افزایش سوخت می شوند و هم هوا را آلوده می کنند که هر دو هزینه های سرسام آوری را به فرد و جامعه تحمیل می کند. پس پیش از خرید موتور سیکلت حتما از راهنمای خرید موتور سیکلت بهره ببرید و آن را به صورت کامل مطالعه کنید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک