فروش موتور سیکلت|فروش لوازم یدکی موتور سیکلت|فروش دوچرخه|فروش لوازم دوچرخه

۲۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

مصرف سوخت موتور سیکلت خود را بارعایت این 15 نکته کاهش دهید!

سوخت موتور سیکلت

 

موتور سیکلت یک وسیله کاملا مقرون به صرفه جهت جابجایی درون شهری میباشد. مصرف سوخت موتور سیکلت در مقایسه با سایر وسایل نقلیه بسیار پایین میباشد اما همین مصرف پایین را هم میتوان با رعایت برخی از نکات کمتر هم کرد. برای خیلی از پیکی های محترم این موضوع حائز اهمیت است که چگونه سوخت موتور سیکلت خود را کاهش دهند. با ما باشید تا به شما یاد دهیم که چکونه مصرف سوخت خود را کاهش دهید.

به طور کلی موارد زیر باعث میشوند که مصرف سوخت موتور سیکلت شما افزایش یابد:

1- دیر تعویض کردن روغن موتور سیکلت

2- در صورتی که سوپاپ تنظیم نباشد

3-فیلتر هوای موتور کثیف باشد

4- سیستم کلاچ تنظیم نباشد

5- باد لاستیک های موتور سیکلت تنظیم نباشد

6- کثیفی شمع ها

7-ترمز بیش از حد سفت باشد

8- ولتاژ باطری موتور سیکلت نامنظرم باشد

9-سیستم تعلیق و چرخ های موتور سیکلت نقص داشته باشد

عوامل زیر هم باعث افزایش سوخت موتور سیکلت شما خواهد شد:

  1. در صورتی که از بنزین غیر استاندارد استفاده کنید
  2. در صورتی که باک خود را بیش از اندازه پر کنید
  3. سرعت شما بالا باشد و با سرعت بالایی رانندگی کنید
  4. بدون اینکه موتور را گرم کنید، بلافاصله پس از روشن کردن موتور سیکلت حرکت کنید
  5. در صورتی که موتور را بدون جهت روشن کرده و درجا بزنید
  6. موتور سیکلت را به صورت دوره ی معاینه نکنید

 

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

۶ نکته ای که هنگام خرید موتور سیکلت دست دوم باید بدانید!

خرید موتور سیکلت دست دوم

 

خرید موتور سیکلت دست دوم یکی از خرید هاییست که شما باید در آن نهایت دقت را داشته باشید. در مجموع خرید یک کالای دست دوم نیازمند نکاتیست که شما قبل از خرید آن باید بدانید. اینکه موتور سیکلتی که برای خرید انتخاب میکنید باید دارای چه ویژگی هایی باشد خیلی مسئله مهم و ضروری است.

خرید موتور سیکلت دست دوم در بازار تهران شاید کار را کمی سخت تر کند. وجود کلاهبرداران حرفه ای در این زمینه کار خرید موتور سیکلت دست دوم را سخت تر میکند. اطمینان از سلامت قطعات موتور سیکلت شاید در وحله اول کار سختی باشد اما اگر نکاتی را در این رابطه بدانید شاید به راحتی بتوانید موتور سیکلت دست دوم خوبی را برای خود تهیه کنید.

سند و مدارک موتور سیکلت را چک کنید!

قبل از اینکه اقدام به خریدن موتور سیکلت و پرداخت وجه کالا کنید ابتدا مطمئن شوید که اوراق و مدارک موتور سیکلت شما تکمیل و بدون نقص باشند. موتور سیکلتی که خریداری کنید باید شامل مدارک زیر باشد:

  1. سند موتور سیکلت
  2. کارت موتور سیکلت
  3. بیمه موتور سیکلت
  4. فاکتور فروش کارخانه (سند کمپانی)

پس از اینکه اطمینان حاصل کردید که موتور سیکلت دارای مدارک بالا هست، باید اطمینان حاصل کنید که مدارک با موتور سیکلت همخوانی داشته باشد و همچنین از اصالت مدارک نیز اطمینان حاصل کنید.

سلامت انجین موتور سیکلت را بسنجید!

مراقب صداهای اضافی انجین باشید! وجود صداهای زیادی یعنی اینکه انجین موتور سیکلت شما دارای نقص میباشد. موتور سیکلت را روشن کنید و گاز را محکم بگیرید و چند ثانیه نگهدارید؛ اگر از اگزوز دود مشاهده کردید یعنی اینکه موتور سیکلت دارای روغن سوزی است که بسته به مدل موتور سیکلت هزینه بسیاری را باید صرف روغن سوزی آن بکنید.

سلامتی دنده و گیربکس را تست کنید!

در هنگام خرید موتور سیکلت دست دوم باید از سلامت دنده و گیربکس موتور سیکلت نیز اطمینان حاصل کنید. موتور سیکلت دست دوم را روشن کرده و راه بیفتید! در سرعت های مختلف دنده مناسب را جا بزنید. اگر دنده خوب جا نرفت و یا خیلی راحت جا رفت این یعنی موتور سیکلت دست دوم ارزش خریدن ندارد. سعی کنید این را به فروشنده بفهمانید که یا هزینه تعمیر را متحمل شود یا از خرید آن صرف نظر کنید.

از سلامت قسمت های برقی موتور سیکلت اطمینان حاصل کنید!

تمامی قسمت های برقی از جمله استارت موتور سیکلت، چراغ جلو و چراغ عقب، راهنماها، بوق و چراغ ترمز و باطری را تست کنید. وچود خرابی در سیستم برقی موتور سیکلت هزینه های بسیاری را برای شما خواهد داشت.

سلامت کاربراتور و یا انژکتور موتور سیکلت را تست نمایید!

سیستم کاربراتور و یا انژکتور موتور سیکلت دست دوم بسیار حائز اهمیت است. اینکه موتور در حالتی که روشن است گازش کم و زیاد نشود و یا اینکه خود بخود خاموش نشود نشان از سلامت کاربراتور و یا انژکتور و سیستم سوخت رسانی موتور سیکلت دست دوم دارد.

سلامت ظاهری موتور سیکلت را در نظر داشته باشید!

اینکه ظاهر موتور سیکلت شما در سلامت کامل به سر ببرد نیز بسیار مسئله مهمیست. لاستیک های سالم، عدم شکستگی قسمت های پلاستیکی و فلزی و سلامت بدنه موتور سیکلت را هم در نظر بگیرید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

5 نکته ای که موتور سواران باید در فصل تابستان رعایت کنند

موتور سواری در گرما

 

فصل تابستان از آن فصل های گرم و پرکار سال است که هر فردی را وسوسه میکند که برای رهایی از دست گرما یک موتور سیکلت تهیه کند و مسیر رفتن سر کار خود یا مسیر های روزمره خود را با موتور سیکلت خود طی نماید.

همانطور که در فصل زمستان موتور سواری نکات ایمنی خود را دارد که پیشتر در مطلب موتور سواری در سرما خدمتتان عرض شد، موتور سواری در گرما نیز نکات و مسائل ایمنی مرتبط با خودش را دارد.
موتور سواری در گرما ممکن است لذت بخش باشد! گردش های آخر هفته با موتور سیکلت در هوای آفتابی به شما انرژی خاصی میدهد؛ اما اگر یک سری نکات را رعایت نکنید ممکن است موتور سواری در گرما ضرر های جبران ناپذیری به شما برساند.

در زیر 5 نکته ای که موتور سواران باید در فصل تابستان باید رعایت کنند برای شما موتور سواران عزیز شرح داده شده است

 

 

کلاه ایمنی راهی برای فرار از گرما در هنگام موتور سواری در گرما

کلاه ایمنی موتور سیکلت همواره یکی از لوازم بسیار ضروری میباشد. کلاه ایمنی موتور سیکلت علاوه بر محافظت از سر شما در برابر ضربات احتمالی، از تابش مستقیم نور خورشید به سر شما به هنگام موتور سواری در گرما ، جلوگیری میکند.

نور خورشید حاوی اشعه های مضری است که برای سلامتی پوست صورت و همچنین سلامت موهای شما بسیار مضر است. در هنگام موتور سواری با پوشیدن کلاه ایمنی موتور سیکلت از اشعه های خطرناک و سرطان آور نور خورشید در فصل تابستان جلوگیری کنید. اگر زیادی گرمای هستید و زیاد عرق میکنید پیشنهاد میکنم یکی از کلاه های فک متحرک ما را خریداری نمایید.
برای اطلاعات بیشتر و خرید بهترین کلاه ایمنی موتور سیکلت کلیک کنید!

 

موتور سواری در گرما

 

سایبان موتور سیکلت ببندید

از بستن سایبان موتور سیکلت خجالت نکشید. شاید در وحله اول بستن سایبان برای موتور سیکلتتان کمی خجالت آور باشد؛ اما اگر شما هم از آن دسته موتور سوارانی هستید که مدت زمان زیادی در روز را سوار بر موتور سیکلت خود طی میکنید، داشتن سایبان برای موتور سیکلت شما به هنگام موتور سواری در گرما بسیار ضروری و لذت بخش خواهد بود.

سایبان علاوه بر کمک به خنک شدن شما، از تابش نور شدید آفتاب به قطعات موتور سیکلت شما نیز محافظت میکند و عمر قطعات موتور سیکلت شما را افزایش میدهد. پس از بستن سایبان برای موتور سیکلت خود دریغ نکنید.

 

باد لاستیک های خود را کمی خالی کنید!

همانطور که میدانید گرما باعث انبساط هوای موجود در لاستیک های شما میشود و سایش مداوم لاستیک های شما به سطح داغ آسفالت باعث میشود که باد لاستیک های شما بر اثر انبساط بیشتر شود و باعث ترکیدگی لاستیک شما در سرعت بالا و تصادفات شدید رانندگی میشود. پس حتما با شروع فصل گرما، باد لاستیک های خود را کمی خالی کنید تا از ترکیدن لاستیک هایتان جلوگیری نمایید.

 

موتور سواری در گرما

روغن موتور سیکلت تان را زودتر عوض کنید

روغن مهمترین مایعی است که درون هر وسیله نقلیه ای استفاده میشود. روغن موتور سیکلت باعث میشود تا قطعات انجین موتور سیکلت به نرمی در کنار همدیگر کار کنند. در صورتی که روغن موتور سیکلت دیر تعویض شود، باعث خوردگی قطعات داخل انجین شما میشود و در نتیجه هزینه های سرسام آوری را برای شما خواهد داشت.

روغن از آن دسته مایعاتیست که هرچه گرمای بیشتری به آن وارد شود، عمر آن کاهش می یابد. در فصل تابستان به دلیل گرم شدن بیش از حد انجین، روغن موتور سیکلت گرمای بیشتری را دریافت میکند و زودتر خراب میشود. در نتیجه سعی کنید به منظور موتور سواری در گرما در بازه های زمانی کمتری نسبت به تعویض روغن موتور سیکلت خود اقدام نمایید.

جهت خرید بهترین روغن موتور سیکلت مخصوص موتور شما کلیک کنید

به موتور سیکت خود بیشتر استراحت بدهید

در مسافت های طولانی سعی کنید به هنگام موتور سواری در گرما در بین راه حتما توقف داشته باشید و علاوه بر اینکه خودتان استراحت میکنید، به موتور سیکلت خود هم استراحت بدهید. در مسافت های طولانی و کارکرد زیاد انجین، گرمای هوا هم بر انجین شما اثر گذاشته و باعث داغ شدن بیش از حد انجین و خراب شدن روغن و در نتیجه کاهش عمر قطعات انجین شما میشود.

در پایان باید گفت که حتی الامکان سعی کنید نکات ایمنی پیش گفته را در فصل تابستان و گرما رعایت کنید تا تابستانی لذت بخش و بدور از حوادث داشته باشید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

دنده تایم موتور سیکلت

دنده تایم موتو

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

کاربراتور موتور سیکلت

کاربراتور موتور سیکلت راپیدو

کاربراتور موتور سیکلت وسیله ای است جهت مخلط کردن بنزین و هوا برای ایجاد مخلوطی انفجاری به منظور ایجاد انرژی حرکتی در موتور سیکلت میباشد که در موتور سیکلت های قدیمی استفاده میشد.

در حال حاضر موتور سیکلت های جدید از انژکتور بجای کاربراتور استفاده میکنند اما هنوز هم تعداد کثیری از موتور سیکلت های موجود در بازار ایران کاربراتوری هستند.

راپیدو بزرگترین و معتبرترین شرکت تولید کننده لوازم یدکی موتور سیکلت میباشد. محصولات راپیدو در صنف لوازم یدکی موتور سیکلت در ایران حرف اول را میزند. کاربراتور راپیدو از بهترین کاربراتور های موتور سیکلت در ایران است. سوخت رسانی قوی و بهبود مصرف سوخت موتور سیکلت و همچنین جنس محکم و با دوام کاربراتور موتور سیکلت راپیدو زبان زد خاص و عام است.

کاربراتور راپیدو در بسته بندی فلزی و پلمپ شده با تمامی لوازم جانبی ارائه میشود. با خرید کاربراتور موتور سیکلت راپیدو تا سالها نیاز به تعویض این قطعه نخواهید داشت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

سوپاپ موتور سیکلت


سوپاپ چیست؟

سوپاپ موتور سیکلت 125، قطعه ای فلزی از انجین موتور سیکلت 125 است که وظیفه اش باز کردن دریچه مجرای ورودی و خروج دود حاصل از اشتعال سوخت در انجین موتور سیکلت 125 میباشد. سوپاپ موتور سیکلت 125 معمولا از جنس فولاد مقاوم در برابر حرارت میباشد.

قسمت های مختلف سوپاپ عبارت است از:

1-      سر سوپاپ (محل برخورد ان با اسبک)

2-      محل قرار گرفتن خار نگهدارنده

3-      ساق سوپاپ که در گیت (یا راهنما) سوپاپ قرار می گیرد

4-      گوشت یا دامنه یا مخروطی سوپاپ

5-      نشیمن گاه یا وجه سوپاپ

6-      لبه سوپاپ

7-      بشقابک یا نعلبکی سوپاپ

سوپاپ موتور سیکلت 125 نیز یکی از قطعاتیست که در بعضی از موارد دچار نقص میشود و باید تعویض گردد.

جنس سوپاپ های راپیدو از فولاد ضد حرارت و مقاوم در برابر گرماست و حتی در دمای بسیار بالای انجین هم تاب برنمیدارد و بسیار مقاومت بالایی دارد.

با خرید سوپاپ های راپیدو تا مدت ها دیگر نیاز به تعویض این قطعه نخواهید داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

معایب شستشوی موتور سیکلت توسط کارواش موتور سیکلت

کارواش موتور سیکلت

 

موتور سیکلت همانند سایر وسایل نقلیه، بدلیل قرار گرفتن در معرض آلودگی های ناشی از روغن، دود اگزوز خودرو ها، کثیف شدن توسط خاک و گل سطح جاده و … نیاز به شستشو دارد.

شستشوی موتور سیکلت شاید در برخی از موارد سخت تر از شستشوی اتومبیل باشد. وجود قسمت هایی با دسترسی سخت تر همانند سیم پره ها، لابلای پوسته انجین، پشت قاب زنجیر و … باعث شده که شستشوی موتور سیکلت کمی سخت باشد.
با این وجود خیلی از موتور سوار های ترجیح میدهند موتور سیکلت خود را به کارواش موتور سیکلت ببرند و زحمت شستشوی آن را ب
ه کارگران کارواش موتور سیکلت بسپارند!
اما قافل از آنکه موتور سواران با این کار، نمیدانند که چه بلایی دارند سر موتور سیکلت زبان بسته خود می آورند!

کارواش موتور سیکلت ابتدا از شما سوال میکند که میخواهید موتور سیکلت خود را با کف بشویید یا با مواد؟ شاید در وحله اول ندانید منظور وی از مواد و کف چیست. ولی باید بدانید که در صورتی که بدنه موتور سیکلت شما توسط روغن موتور کثیف شده باشد، شستشوی آن با کف فایده ای ندارد و باید آن را با مواد مخصوص بشویند!

در صورت انتخاب شستشو با مواد، کارواش موتور سیکلت مقدار زیادی مواد شیمیایی از بین برنده روغن سوخته روی بدنه موتور سیکلت بیچاره میریزد و میگذارد جند دقیقه ای بماند تا تاثیر خود را بگذارد. اما شاید ندانید همان مواد، اسید هایی هستند که اگر چند دقیقه بیشتر روی بدنه موتور سیکلت شما بمانند ممکن است باعث پوسیدگی و حتی سوراخ شدن انجین شما شوند!

بعد از اینکه محلول اسیدی حسابی خوره جان بدنه موتور سیکلت شما شد، موتور سیکلت شما را کف مالی میکنند و با فشار آب وحشتناکی به جان موتور سیکلت شما می افتند!
بعد از آنکه حسابی با جاروی ضبر بدنه موتور سیکلت شما را سمباده زندن، کارگران غیر حرفه ای (که در پایان کار علاوه بر هزینه کارواش از شما انعام هم میخواهند!) فشار آب سرد را روی بدنه داغ انجین شما میگیرند که این فشار آب سرد روی بدنه داغ انجین، علاوه بر اینکه رنگ تمامی قسمت های پلاستیکی مانند قاب بغل شما را ضعیف و کدر میکند و یا کلا از جا میکند، تمامی قطعات انجین شما را ضعیف و شکننده میکند و در بعضی موارد در صورت داغ بودن زیاد انجین باعث ترک برداشتن بدنه انجین میشود که چند روز بعد وقتی شاهد وجود مقدار زیادی روغن در کف پارکینگ خود شدید، متوجه خواهید شد که چه بلایی سر موتور سیکلت خود آورده اید!

تازه اگر فشار زیاد آب وارد قسمت هایی همانند سیم کشی و قطعات برقی موتور سیکلت و همچنین کیلومتر شمار و چراغ جلوی موتور سیکلت شما نشود و باعث سوختگی قطعات برقی موتور سیکلت شما نشود!

آنجاست که باید هزینه سر سام آوری را خرج تعویض قطعات موتور سیکلت خود کنید!

پس چه زیبا و لذت بخش است که کمی وقتتان را صرف شستشوی موتور سیکلت خود در منزل کنید و موتور سیکلتتان را خودتان بشویید! شستشوی موتور سیکلت به راحتی آب خوردن است! شاید برای اولین بار، کمی برایتان سخت باشد اما بارهای بعدی خودتان از شستشوی موتور سیکلتتان لذت میبرید!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

شمع موتور سیکلت خود را چه زمانی تعویض کنیم؟

شمع موتور سیکلت

 

شمع موتور سیکلت خود را چه زمانی تعویض کنیم؟

شمع موتور سیکلت چیست؟

شمع موتور سیکلت قطعه ای متشکل از الکترود، عایق چینی و مهره و واشر فلزی میباشد که وظیفه اش جرقه زنی و ایجاد احتراق بخار بنزین در انجین موتور سیکلت به منظور کارکرد انجین میباشد. شمع موتور سیکلت ولتاژ برق را از یک سر گرفته و از سر دیگر باعث جرقه زنی و احتراق بنزین میگردد.

موتور سیکلت ها معمولا از یک شمع کوچک در قسمت بالایی پیستون استفاده میکنند که با استفاده از سر شمع، به سیستم برقی موتور سیکلت متصل میشود.

بعضی وقتها نیاز است که شمع موتور سیکلت تعویض شود. تعویض شمع موتور سیکلت بسته به خراب شدن یا ضعیف شدن آن دارد. در بعضی از موارد با سمباده کشی شمع، مشکل موتور سیکلت شما حل خواهد شد ولی بیشتر مواقع شما باید شمع موتور سیکلت خود را عوض کنید.

در موارد زیر باید شمع موتور سیکلت خود را تعویض نمایید:

  • زمانی که موتور سیکلت شما روشن نمیشود با تست سر شمع میدانید که برق به سرشمع میرسد اما شمع برق را به سر پیستون نمیرساند.
  • زمانی که با چندین هندل یا استارت موتور سیکلت شما روشن نمیشود.
  • زمانی که در هنگام خلاص رفتن با گرفتن کلاچ صدای شلیک از اگزوز موتور سیکلت شما شنیده میشود.
  • زمانی که موتور سیکلت شما ریپ میزند (یا به اصطلاح نفس ندارد)
  • زمانی که موتور سیکلت با ساسات روشن میشود اما بدون ساسات نه
  • در سرعت بالا هنگام رها کردن گاز اگزوز عطسه میکند
  • زمانی که در حالت عادی موتور روشن میشود و کار میکند اما هنگام گاز دادن خاموش میشود.
  • زمانی که سر شمع زیادی سیاه میشود.
  • زمانی که موتور سرد است موتور روشن نمیشود اما در مواقعی که گرم است روشن میشود.

تاکید میکنیم قبل از اینکه اقدام به تعویض شمع موتور سیکلت خود کنید ابتدا موتور سیکلت خود را به یک تعمیر کار ماهر نشان دهید تا از سلامت سایر قطعات اطمینان حاصل کنید و سپس شمع موتور سیکلت خود را تعویض نمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

چه موقع صفحه کلاج موتور سیکلت خود را باید تعویض کنیم؟

صفحه کلاچ موتور

 

چه موقع صفحه کلاج موتور سیکلت خود را باید تعویض کنیم؟

همانطور که میدانید در مقاله مربوط به صفحه کلاچ موتور سیکلت، تعریفی از این قطعه و همچنین کاربرد و کارکرد آن را شرح دادیم. حال وقت آن رسیده که بدانید چه زمانی باید صفحه کلاچ موتور سیکلت خود را تعویض کنید.

به طور کلی زمان تعویض صفحه کلاچ موتور سیکلت در موارد زیر توصیه میشود:

  • زمانی که موتور سیکلت شما شتاب لازم را ندارد و دیر شتاب میگیرد.
  • زمانی که با وجود جا زدن دنده و رها کردن کلاچ، موتور سیکلت حرکت نمیکند
  • در موقع جا زدن دنده ها، صدای تق تق زیادی از انجین به گوش میرسد
  • لرزش زیاد موتور سیکلت هنگام گاز دادن
  • موتور در سرعت بالا عقب میکشد (گاز میخورد اما سرعت نمیگیرد)
  • کلاج بسیار محکم و سفت است و موقع رها کردن کلاج نیز سریع به جای خود باز میگردد
  • دور موتور بالاتر از 6 نمیرود
  • در زمان تعویض کلاچ، موتور سیکلت هرز گاز میرود

در صورتی که هر کدام از موارد بالا را داشتید یعنی صفحه کلاچ موتور شما باید تعویض شود. نا گفته نماند قبل از اینکه اقدام به تعویض صفحه کلاچ موتور نمایید، حتما موتور سیکلت خود را به یک تعمیرکار حرفه ای نشان دهید تا از سلامت دیگر قطعات مطمئن شوید و سپس اقدام به تعویض صفحه کلاچ موتور سیکلت خود کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

همکاری در فروش بایکرشاپ

همکاری در فروش بایکرشاپ

 

همکاری در فروش بایکرشاپ

تقریبا همه ما با مفهوم بازاریابی آشنایی لازم را داریم. بازاریابی عبارت است از همکاری با فروشنده  یک محصول به منظور فروش بیشتر، در ازای دریافت درصد و با مبلغی از درامد حاصل از فروش آن محصول.

در سیستم های فروش بزرگ جهان مانند علی بابا و یا آمازون، این سیستم بازاریابی یا همکاری در فروش پیاده سازی شده و کاربران بسیاری در سراسر جهان در آمد های کلانی در ازای فروش محصولات با استفاده از همکاری در فروش بدست می آورند.

بایکرشاپ نیز این امکان را در اختیار علاقمندان قرار داده که بتوانند با همکاری در فروش محصولات مرتبط با موتور سیکلت موجود در سایت، به صورت کاملا مکانیزه و سیستماتیک، در آمد خوبی داشته باشند.

بایکرشاپ

بدین منظور سیستمی پیاده شده که به صورت خودکار میتوانید همکاری در فروش را با فروشگاه بزرگ بایکرشاپ تجربه کنید.

شما با ثبتنام به عنوان بازاریاب در سایت بایکرشاپ، یک لینک اختصاصی دریافت میکنید. هر کاربری که با استفاده از لینک شما وارد فروشگاه بایکرشاپ شود و خریدی انجام دهد، به شما درصدی به عنوان پورسانت تعلق میگیرد که این مبلغ در پایان هر ماه به شماره کارت شما واریز میشود.

شما حتی میتوانید یک محصول خاص را بازاریابی کنید. بدین منظور شما میتوانید در پنلی که در فروشگاه بایکرشاپ، در اختیار شما داده میشود، تمامی این امکانات را در اختیار داشته باشید.

آموزش همکاری در فروش بایکرشاپ

جهت ثبت نام سیستم همکاری در فروش بایکرشاپ، شما ابتدا باید به عنوان بازاریاب ثبت نام کنید. بدین منظور وارد این لینک شده و اطلاعات خواسته شده را طبق تصویر زیر تکمیل نمایید:

بایکرشاپ

پس از ثبتنام، به صورت آنی، پنل شما در دسترس قرار خواهد گرفت. لینک اختصاصی شما در این قسمت نمایش داده میشود. با کپی این لینک و قرار دادن آن در وبسایت و یا کانال تلگرام و یا ارسال آن برای دوستان خود، به ازای هر خریدی که انجام میدهند، پورسانت شما اضافه خواهد شد که در پنل شما در فروشگاه بایکرشاپ قابل مشاهده خواهد بود.

بایکرشاپ

آمار ورودی ها، لیست ارجاع ها، تعداد بازدید ها و نمودار خرید ،لیست پرداختها و … امکاناتی است که در پنل شما قرار دارد. همین حالا با کلیک روی این لینک زیر به عنوان همکار،در فروشگاه بایکرشاپ ثبتنام خود را انجام داده و در آمد میلیونی داشته باشید!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک