فروش موتور سیکلت|فروش لوازم یدکی موتور سیکلت|فروش دوچرخه|فروش لوازم دوچرخه

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

5 نکته ای که موتور سواران باید در فصل زمستان رعایت کنند!

با سرد تر شدن هوا خیلی از موتور سوار ها به این فکر می افتند که موتور خود را بپیچند و گوشه از حیاط بگذارند و به موتور سیکلت خود چند ماهی به بهانه خواب زمستانی اجازه استراحت دهند! دلیل اصلی این کار هم این است که زات موتور سیکلت با هوای سرد و شرایط آب و هوایی نا متعادل سازگاری ندارد. فرض کنید یک روز دی ماهی سرد، بر موتور سیکلت خود برای رفتن به محل کار خود سوار میشوید. از قضا ساعت 7 صبح است و هوا بسی استخوان سوز! اینجاست که وقتی به مقصد میرسید، بیشتر به یک تکه گوشت منجمد برزیلی شبیه هستید تا خود واقعیتان! اینجاست که شما هم تصمیم میگیرید که از خیر موتور سیکلت خود بگذرید و چند ماهی راحتش بگذارید تا استراحتش را بکند! خیلی ها اما در این روز های سرد بدلایل مختلف توانایی تحمل دوری از موتور سیکلت نازنین خود را ندارند! حالا یا اینکه از همان موتور باز های حرفه ای کلاه خود به سر هستند یا اینکه موتور سیکلت عزیزشان منبع درامد آنهاست ترجیح میدهند که با سرمای استخوان سوز زمستان کنار بیایند و چاره ای بیندیشند!

موتور سواری در سرما

ما با دسته اول کاری نداریم چون اصولا به نظر ما که تصمیمشان حرف ندارد. اما دسته دوم که میخواهند موتور سیکلتشان همپایشان زمستان سرد را پشت سر بگذارد باید بیشتر از اینها مواظب باشند!

موتور سواری در سرما

بیماریهایی مانند سینوزیت و درد مفاصل که همواره در کمین موتورسواران عزیز هست در فصل زمستان دندان خود را تیز تر کرده و کمین خود را کمان تر میکنند! سردرد های شدید وقت و بی وقت و دردهای موضعی و مفصلی که بر اثر برخورد هوای سرد با مفاصل شما بوجود آمده اند از مضرات استفاده از موتور سیکلت در فصل زمستان هستند پس اگر واقعا مجبور به استفاده از موتور سیکلت نیستید توصیه میکنیم که در فصل زمستان اصلا از موتور سیکلت خود استفاده نکنید. اما اگر مجبور به استفاده از موتور سیکلت هستید رعایت چند نکته ضروری است:

موتور سواری در سرما

نکات موتور سواری در سرما

1- کلاه ایمنی، کلاه ایمنی، کلاه ایمنی!

بار ها گفته ایم که استفاده از کلاه ایمنی همیشه و در هر فصلی برای موتور سوارن ضروریست و علاوه بر افزایش ایمنی بدن در حین تصادفات و جلوگیری از وارد شدن ضربه به سر، در هوای گرم باعث میشود که اشعه مضر آفتاب بر موها، پوست سر و صورت تاثیری نداشته باشد و در هوای سرد هم با جلوگیری از برخورد جریانات باد سرد بر پیشانی و سر، خطرات سینوزیت را تا حد بسیار زیادی کاهش میدهد. نکته ای که قابل توجه است، شما نباید از هر کلاه کاسکتی استفاده کنید. یادتان باشد که کلاه ایمنی برای موتور سواران نقش ایربگ یا کیسه هوا برای رانندگان ماشینهای سواری را دارد. پس از کلاه ایمنی استفاده کنید که واقعا دارای استاندارد های ایمنی باشد. یعنی اینکه با محکم ترین ضربات هم شکسته نشود و وزن استانداردی داشته باشد و شیشه آن از چشمان شما در برابر اشعه نور خورشید محافظت کند و بسیاری از فاکتور های دیگر که شما باید برای حفظ سلامتیتان در هنگام خرید کلاه ایمنی در نظر بگیرید. ما در فروشگاه بزرگ بایکر شاپ، انواع کلاه های ایمنی استاندارد را برای فروش گذاشته ایم که میتوانید با کلیک روی اینجا از کلاه های ایمنی ما دیدن کنید! (حالا ما هم این وسط کاسبی کنیم بد نیست! هم به شما خیری رسانده ایم و هم خودمان دست خیری برده ایم!!!)

طلق موتور سیکلت

2- طلق بادگیر ببندید!

استفاده از طلق و بادگیر برای موتور سواری در سرما یکی از موارد ضروری و مهم است که دلیل آن هم همه میدانند. طلق و بادگیر باعث شده که هوای سرد به صورت مستقیم به شما برخورد نکند و به عنوان یک سپر دفاعی برای شما عمل میکند که شما را از سرما خوردگی و بسیاری از دید های مفصلی بخصوص درد زانو نجات میدهد. اگر دنبال طلق و بادگیر مناسب میگردید به راحتی میتوانید در فروشگاه ما بهترین و استاندارد ترین طلق ها و بادگیر ها را برای موتور سیکلت خود انتخاب و خریداری کنید و هر کجای کشور که هستید در اولین فرصت محصول خود را دریافت کنید. برای خرید طلق و بادگیر مناسب اینجا را ببینید! (ما برای خودتان میگوییم حالا شما که میخواهید بخرید! از ما بخرید تا یک خرید لذت بخش را تجربه کنید! کافیست یکبار امتحان کنید!)

پوتین موتور سیکلت

3- از پوتین های گرم و کافشن های پشمی خوب استفاده کنید!

در ماه های سرد سال، به دلیل برخورد هوای سرد با مفاصل مچ پا، امکان یخ زدگی ورید ها و رگهای پا و در نتیجه برآمدگی و خون مردگی و ضعیف شدن ماهیچه های مچ پا بسیار زیاد است. سعی کنید از پوتین های خوب و استاندارد استفاده کنید تا از بروز موارد مشابه جلوگیری کنید! همچنین کافشن های پشمی و خزدار گرم بپوشید تا سرما بدن شما را اذیت نکند!

دستکش موتور سیکلت

4- دست هایتان را فراموش نکنید!

دستها همواره نقش مهمی در موتورسواری ایفا کرده اند. برخلاف ماشین سواری که ترمز و کلاچ و گاز را با پاهایتان پدال گیری میکنید، در موتور سواری این دستهای شما هستند که این سه عنصر اساسی را کنترل میکنند . پس اگر به فکر دسته های خود نباشید و اجازه دهید که دست هایتان در هوای سرد در هنگام موتور سواری در سرما یخ بزند و آرتروز بگیرد از دستکش نصبی ویا دستکش مخصوص موتور سیکلت استفاده کنید که نمونه های ارزشمند و استاندارد آن را در اینجا میتوانید ببینید!

5- شلوار های گرمکن بپوشید!

پاهای شما قرار است سالها برای شما کار کنند و در سالهای دراز شما را یاری کنند. پس اگر تحمل درد مفاصل بدلیل برخورد هوای سرد با ساق پا، زانو ها و مفاصل پاهایتان در موتور سواری در سرما برای شما سخت است، از گرمکن زیر شلوار خود استفاده کنید! (ببخشید دیگه این یه مورد رو برای فروش نداریم!)

نتیجه گیری: اندر احوالات این هوای سرد استخوان سوز مواظب باشید که با رعایت این پنج نکته از آزمون سخت هوای سرد زمستانی موفق بیرون بیایید و مواظب خودتان باشید که سلامتی شما بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد!
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

روغن موتور SG تیزرو

روغن موتور SG تیزرو

انواع روغن موتورهایی که در بازار ایران وجود دارد بسیار است اما روغن موتور هایی که مناسب موتورسیکلت های تولید ایران است کم میباشند فرمولاسیون روغن موتور سیکلت با روغن خودرو متفاوت بوده و با توجه به اینکه صفحه کلاچ و گیربکس در داخل روغن موتور غوطه ور است .موتور سیکلتها به نوع خاصی از روغن نیاز دارند و متاسفانه اکثر روغن های موجود در بازار برای خودرو ساخته شده و در ظروف یک لیتری بسته بندی شده اند. روغن موتور تیزرو SG با توجه به استاندارد JASO-MB ژاپن فرموله شده و با اکثر موتور سیکلتهای موجود در بازار سازگار بوده و ضمن عملکرد نرم انجین موتور سیکلت ضمن استحصال حداکثر قدرت با کاهش حرارت موتور سیکلت و راندمان کلی بهره وری crf i,knh انرژی را بهبود میبخشد.

روغن موتور تیزرو

بعضی از مزایای روغن موتور SC تیزرو:

- استارت سریع و آسان - محافظت بالا در برابر خوردگی و رسوبات بر روی قطعات - افزایش عمر موتور و جلوگیری از آلودگی محیط زیست - دارای غلـظت بالـا و پایداری فیلم روغن در فصـل تابـستان - با سطح کیفی API به منظور استفاده در کلیه موتور سیکلت های دو و چهار زمانه این محصول در تمام فصول سال قابل استفاده است. روغن موتور تیزرو SG جهت استفاده در موتور سیکلتهای زیر توصیه میشود: آشیل CDI 125 روان QM-R 200 روان QM 200 پالس ۱۸۰ اسپرت پالس یو جی ۴ باجاج پالس ۲۰۰ ان اس کبیر S 200 نامی QM 200 کویر رادیسون Type 1 آپاچی 200 باچی 180 ABS, کویر رادیسون 250 هوندا CRFL250 U

جهت اطلاع از قیمت روز و خرید این محصول اینجا کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

روغن موتور یک لیتری SC تیزرو

روغن موتور SC تیزرو

انواع روغن موتورهایی که در بازار ایران وجود دارد بسیار است اما روغن موتور هایی که مناسب موتورسیکلت های تولید ایران است کم میباشند فرمولاسیون روغن موتور سیکلت با روغن خودرو متفاوت بوده و با توجه به اینکه صفحه کلاچ و گیربکس در داخل روغن موتور غوطه ور است .موتور سیکلتها به نوع خاصی از روغن نیاز دارند و متاسفانه اکثر روغن های موجود در بازار برای خودرو ساخته شده و در ظروف یک لیتری بسته بندی شده اند. روغن موتور تیزرو SC با توجه به استاندارد JASO-MB ژاپن فرموله شده و با اکثر موتور سیکلتهای موجود در بازار سازگار بوده و ضمن عملکرد نرم انجین موتور سیکلت ضمن استحصال حداکثر قدرت با کاهش حرارت موتور سیکلت و راندمان کلی بهره وری crf i,knh انرژی را بهبود میبخشد.

روغن موتور تیزرو

بعضی از مزایای روغن موتور SC تیزرو:

- استارت سریع و آسان - محافظت بالا در برابر خوردگی و رسوبات بر روی قطعات - افزایش عمر موتور و جلوگیری از آلودگی محیط زیست - دارای غلـظت بالـا و پایداری فیلم روغن در فصـل تابـستان - با سطح کیفی API به منظور استفاده در کلیه موتور سیکلت های دو و چهار زمانه این محصول در تمام فصول سال قابل استفاده است. روغن موتور تیزرو SG جهت استفاده در موتور سیکلتهای زیر توصیه میشود: آشیل CDI 125 روان QM-R 200 روان QM 200 پالس ۱۸۰ اسپرت پالس یو جی ۴ باجاج پالس ۲۰۰ ان اس کبیر S 200 نامی QM 200 کویر رادیسون Type 1 آپاچی 200 باچی 180 ABS, کویر رادیسون 250 هوندا CRFL250 U

جهت اطلاع از قیمت روز و خرید این محصول اینجا کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

کارت سوخت موتور سیکلت

ثبت‌نام مالکان خودرو ‌و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت به‌ صورت الکترونیکی در سامانه خدمات دولت همراه و اپلیکیشن خدمات دولت از امروز ۵ آذر آغاز شد.

به گزارش پاساژ اینترنتی ترافیک ، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ثبت‌نام مالکان خودرو ‌و موتورسیکلت فاقد کارت سوخت در سامانه خدمات دولت همراه به‌نشانی www.mob.gov.ir و اپلیکیشن خدمات دولت همراه، با نصب آن در گوشی‌های هوشمند تلفن همراه در دسترس عموم قرار گرفته است.

در این اطلاعیه آمده است: ورود به سامانه‌های اینترنتی براساس آخرین رقم شماره سمت راست تلفن همراه مالکان خودرو، انجام و با شماره ۹۹ آغاز شد. در هیچ یک از مراحل ثبت‌نام چه به‌صورت حضوری در دفاتر پلیس +۱۰ و چه به‌صورت اینترنتی، نیازی به ارایه رمزهای کارت‌های بانکی نیست.

بر اساس این گزارش، این شرکت پیش از این، از قطعی شدن بازگشت کارت سوخت موتور سیکلت و خودرو خبر داده و ضرب‌الاجل ۲۱ روزه‌ای را از سوم تا ۲۴ آذرماه برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی برای مالکانی که فاقد کارت سوخت هستند تعیین کرده بود.

روش‌های ثبت‌نام کارت سوخت موتور سیکلت و خودرو

به‌طور کلی سه روش برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی معرفی شده است؛ روش نخست ثبت‌نام مالکان خودرو یا موتورسیکلت فاقد کارت سوخت با مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+۱۰ بود که از شنبه ۳ آذرماه با ارائه مدارک لازم طبق ضوابط جاری آغاز شد.

روش دوم مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه به‌نشانی www.mob.gov.ir و ورود به گزینه درخواست کارت سوخت المثنی و ثبت اطلاعات است که این سامانه از ۵ آذرماه در دسترس عموم قرار می‌گیرد و ثبت اطلاعات در این سامانه رایگان است.

روش سوم نیز دریافت و نصب رایگان اپلیکیشن خدمات دولت همراه و ورود به گزینه درخواست کارت سوخت المثنی است.

نسخه‌های Android و IOS این اپلیکیشن از پنج منبع قابل دریافت است:(روی گزینه کلیک کنید)
. پاساژ اینترنتی ترافیک
· سامانه خدمات همراه دولت (mob.gov.ir)
· ایران اپس (iranapps.ir)
· کافه‌بازار (cafebazaar.ir)
· اپ‌استور (appstore.ir)

بر اساس این گزارش، خودروهای نوشماره، دارای کارت سوخت بوده و کافی است مالکان آن‌ها برای دریافت کارت سوخت خود به دفاتر پست مراجعه کنند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک