فروش موتور سیکلت|فروش لوازم یدکی موتور سیکلت|فروش دوچرخه|فروش لوازم دوچرخه

۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

لاستیک موتور سیکلت ایران یاسا را بخریم یا نه؟

لاستیک موتور سیکلت ایران یاسا

لاستیک موتور سیکلت ایران یاسا

لاستیک موتور سیکلت ایران یاسا یکی از بهترین برندهای موجود در بازار لاستیک موتور سیکلت ایران است. یاسا یکی از قدیمی ترین برندهای موجود است که از همان ابتدا به عنوان برندی خاص و باکیفیت شناخته می شد، و همچنان پس از سال ها بهترین تولیدکننده لاستیک انواع موتور سیکلت است.

ایران یاسا در سال 1347 راه اندازی شد. این شرکت اولین تولید کننده انواع تایر و تیوپ موتور سیکلت، و همچنین دوچرخه در ایران به شمار می رود. در حال حاضر حدود 50 درصد از نیاز بازار تایر و تیوپ موتور سیکلت در ایران با محصولات یاسا تامین می شود.

همچنین بخوانید: ۷ نکته برای افزایش عمر لاستیک موتور سیکلت

 

لاستیک یاسا

لاستیک موتور سیکلت ایران یاسا به این دلیل دارای شهرت و کیفیت است که تمامی استانداردهای لازم در تولید محصولات در آن بکار گرفته می شود، و تمامی انواع لاستیک موتورسیکلت ایران یاسا دارای استانداردهای روز هستند. تولید لاستیک در کمپانی یاسا برای انواع دوچرخه های معمولی تا انواع موتور سیکلت انجام می شود و شرکت در تمامی مدل ها سعی به رفع نیاز مشتریان دارد.

ویژگی ها و کیفیت های لاستیک موتورسیکلت ایران یاسا

لاستیک موتورسیکلت ایران یاسا محصولی است که از بهترین مواد اولیه موجود در دنیا تولید شده و به همین دلیل کیفیت مناسبی دارند و می توان آن را در زمره محصولات عالی و استاندارد معرفی نمود.

لاستیک موتورسیکلت ایران یاسا محصولی است که شاخصه های کیفی فراوانی برای آن در نظر گرفته شده و به همین دلیل ایران یاسا تمامی محصولات تولیدی خود را ضمانت کرده و اگر در این بین لاستیکی زودتر از موعد مقرر دچار خرابی شود، این شرکت توسط نمایندگی های خود در سراسر کشور آن را تحویل می گیرد.

در نتیجه می توان با تهیه این لاستیک ها از نمایندگی ها معتبر، علاوه بر پرداخت هزینه واقعی از خدمات پس از فروش آنها نیز در موارد لزوم استفاده نمود.

محصولات ایران یاسا در تمامی انواع محصولاتی نرم و انعطاف پذیر هستند، و به همین دلیل در شرایط آب و هوایی خاص کاربرد دارند و می توان در بسیاری از مکان های جغرافیایی و همچنین شرایط آب و هوایی رانندگی درست و مطلوبی داشت. قدرت ترمز گیری مناسب یکی از از ویژگی های انواع لاستیک یاسا است که می توانند امنیت و کیفیت رانندگی را تامین کنند.

 

ایران یاسا


بهترین راه خرید انواع لاستیک موتور سیکلت ایران یاسا

لاستیک موتور سیکلت ایرا نیاسا محصولی است که به پشتوانه عالی شرکت یاسا با استاندارد های بالایی تولید می شود. همواره خریداران لاستیک فکر می کنند که نمونه های خارجی دارای کیفیت بهتری هستند و همواره سعی می کنند آنها را خرید کنند اما، در واقع این مسئله صحت نداشته و بسیاری از برندهای خارجی موجود در بازار ایران کیفیت پایین تری نسبت به لاستیک یاسا دارند.

برای خرید لاستیک یاسا نیز شیوه های مختلفی وجود دارد و مراکز فیزیکی و مجازی متعددی در سراسر کشور این محصول را عرضه می کنند.

از آنجایی که لاستیک محصولی است که باید در زمان مناسب خود مورد استفاده قرار بگیرد و دارای تاریخ انقضا می باشد چنانچه پس از آن تاریخ مورد استفاده قرار بگیرد، به سرعت کیفیت خود را از دست داده و دچار مشکلاتی مثل تاب و پارگی می شود. پس باید این محصول را از مراکز معتبر خریداری نمود.

همچنین بخوانید: نکات طلایی در مورد لاستیک موتور سیکلت اسکوتر

 

لاستیک موتور سیکلت

لاستیک موتور سیکلت ایران یاسا و انواع مختلف آن محصولاتی هستند که ما در بایکرشاپ آنها را عرضه کرده ایم. ما به عنوان نمایندگی فروش لاستیک یاسا آمادگی داریم تا نیازهای خرده و عمده مشتریان را از سراسر کشور پاسخگو باشیم. ما در این مجموعه به صورت مستقیم انواع لاستیک و تیوپ را از کارخانه به دست مشتریان می رسانیم .

برای خرید انواع لاستیک موتر سیکلت یاسا کلیک کنید

منبع

۴ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

آشنایی کلی با باطری موتور سیکلت برقی

باطری موتور سیکلت برقی

نکاتی در مورد باطری موتور سیکلت برقی

اکثر موتور سیکلت های برقی و اسکوترها از ماه مه ۲۰۱۹ توسط باطری های لیتیوم یون قابل شارژ تغذیه می شوند ، اگرچه برخی از مدل های اولیه از باتری های هیبرید نیکل فلز استفاده می کنند.

انواع باطری موتور سیکلت برقی در کارخانه های لوازم یدکی موتور سیکلت دسترس است. Z Electric Vehicle پیشگامانه استفاده از باطری سیلیکات سرب / سدیم (تغییر در باتری اسید سرب کلاسیک اختراع شده در ۱۸۵۹ ، هنوز هم در اتومبیل ها رایج است) است که با باطری های لیتیوم در اندازه ، وزن و ظرفیت انرژی مطلوب و با هزینه قابل توجهی کمتر مقایسه می کند.

بیشتر بخوانید: ۸ نکته کاربردی در مورد باتری موتور سیکلت

 

باطری موتور سیکلت برقی

 

EGen می گوید باطری های لیتیوم آهن فسفات آن تا دو سوم سبک تر از باطری های اسید سرب هستند و بهترین عملکرد باطری را برای خودروهای برقی ارائه می دهند.

در سال ۲۰۱۷ ، اولین وسیله نقلیه در ایالات متحده که از باطری جدید لیتیوم تیتانیوم اکسید (LTO) باطری غیر قابل اشتعال استفاده می کند ، اسکوتر با نام The Expresso است. این فناوری جدید باطری موتور سیکلت برقی را در کمتر از ۱۰ دقیقه شارژ می کند و در مقابل ۲۵۰۰۰ بار شارژ می شود (معادل ۷۰ سال شارژ روزانه).

این فناوری که توسط Altairnano ایجاد شده است ، در حال حاضر در چین مورد استفاده قرار می گیرد که بیش از ۱۰،۰۰۰ اتوبوس شهری با این باطری های شارژ سریع کار می کنند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با سیستم برق موتور سیکلت

نحوه شارژ شدن باطری موتور سیکلت برقی

باطری موتور سیکلت برقی و اسکوتر های برقی شارژ مجدد را با وصل شدن به پریزهای دیواری معمولی انجام می دهند ، که معمولاً حدود هشت ساعت برای شارژ شدن نیاز دارند (یعنی یک شبه). برخی از تولید کنندگان شارژر پرقدرت CHAdeMO سطح ۲ را به عنوان لوازم جانبی طراحی کرده اند ، که می توانند باتری ها را تا ۹۵ درصد در یک ساعت شارژ کنند.

 

باطری موتور سیکلت برقی

 

تولیدکنندگانی مانند Zero Motorcycles و تازه واردین در بازار اسکوتر Gogoro و Unu ماشین هایی را طراحی کرده اند که امکان تعویض سریع باطری را برای ساکنان آپارتمانی که محل گاراژ ندارند و یا برای شارژ سریع آن اقدام می کنند، فراهم می کند.

هوندا یک اسکوتر هیبریدی احتراق داخلی/ الکتریکی را توسعه داده است. یاماها همچنین یک موتور سیکلت هیبریدی با نام Gen-Ryu ساخته است. از یک موتور ۶۰۰ سی سی و یک موتور الکتریکی اضافی استفاده می کند. ۳Piaggio MP Hybrid از یک موتور ۱۲۵ سی سی و یک موتور ۲٫۴ کیلو وات اضافی استفاده می کند.

موتورسیکلت ها و اسکوترهای برقی از نظر مضرات قابل ملاحظه ای هستند ، زیرا باتری ها به اندازه یک مخزن بنزین نمی توانند انرژی لازم را ذخیره کنند. هر چیزی بیش از ۱۳۰ مایل (۲۱۰ کیلومتر) با یک بار هزینه ، یک محدوده فوق العاده طولانی در نظر گرفته شده است.

 

باطری موتورسیکلت برقی

 

در نتیجه ، در حالی که ماشین های الکتریکی به عنوان مسافربر هایی که روزانه یک سفر با مسافت ثابت را تجربه می کنند ، برتری دارند و در جاده های طولانی و عریض ، مانع ایجاد نگرانی در افراد می شوند.

به عنوان مثال ، اسکوتر برقی طولانی ترین دور ، ZEV 10 LRC ، ۲۲۰ کیلومتر (۱۴۰ مایل) با سرعت ۸۹ کیلومتر در ساعت (۵۵ مایل در ساعت) طی می کند ، اما طبق گفته سازنده ، دامنه در حدود ۱۲۹ کیلومتر (۸۰ مایل) در ۱۱۲ کیلومتر (۷۰ مایل در ساعت) سقوط می کند.

یک وبلاگ خبری BBC ، گزارش داد که یک دوچرخه اتریشی ، ۱Johammer J ، قادر است ۲۰۰ کیلومتر (۱۲۴ مایل) را با یک بار شارژ باطری، طی کند.

اسکوتر های برقی و موتور سیکلت ها نیاز به نگهداری بسیار کمی دارند. همانطور که دیمون لاورینچ ، سردبیر حمل و نقل مجله Wired ، پس از آزمایشی مبنی بر تلاش برای شش ماه استفاده از موتور سیکلت Zero گفت: “فقط باطری موتور سیکلت برقی ، موتور و جعبه سیاه (یعنی کنترلر) برای نگه داشتن شما در حرکت است.”

اسکوترهای برقی و موتور سیکلت های مجهز به ترمز احیا کننده معمولاً عمر طولانی تر ترمز را دارند زیرا بخش قابل توجهی از وظیفه ترمز را می توان به جای ترمز اصطکاک مکانیکی با موتور الکتریکی انجام داد.

جهت خرید انواع باطری موتورسیکلت برقی اینجا کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

نکات طلایی در مورد لاستیک موتور سیکلت اسکوتر

لاستیک موتور سیکلت اسکوتر

آشنایی کلی با چرخ و لاستیک موتور سیکلت اسکوتر

دو دسته لاستیک موتور سیکلت اسکوتر  وجود دارد که اسکوترهای ایستاده روی آن حرکت می کنند: لاستیک های سخت و لاستیک های هوا.

لاستیک های سخت به طور کلی ۶ اینچ (۱۵۰ میلی متر) قطر دارند و از یک لاستیک سخت پلاستیکی احاطه شده توسط یک لاستیک جامد محکم ساخته شده اند. لاستیکهای هوا اکثرا ۱۰ اینچ (۲۵۰ میلی متر) قطر دارند.

آنها از یک لبه شکاف فولادی یا آلومینیومی ، یک لوله داخلی و یک لاستیک پلاستیکی ساخته شده اند. انواع دیگر تایرهای چرخ و تایر که کمتر متداول هستند شامل تایرهای هوا ۸ اینچ (۲۰۰ میلی متر) و ۱۳ اینچ (۳۳۰ میلی متر) هستند.

بیشتر بخوانید: لاستیک موتورسیکلت خود را چگونه تعویض کنیم؟

 

لاستیک اسکوتر

نقل و انتقال در موتور سیکلت اسکوتر

ساده ترین مکانیزم راندن اسکوترهای ایستاده ، مکانیزم “دوکی شکل یا اسپیندل” است. این مکانیزم راندن بخش مستقیمی از بدنه ی خروجی موتور اسپیندل را در تماس مستقیم با تایر عقب اسکوتر قرار می دهد.

 

برای عملکرد صحیح ، تایر باید دارای یک سطح تمیز و خشک باشد که اسپیندل بتواند به طور مؤثر با آن تعامل داشته باشد. اسکوترهایی با این نوع گیربکس مستقیم می توانند با چرخ عقب زمین از سطح زمین خارج شوند ، یا با فشار دادن با فشار اسکوتر با تایرهای عقب در تماس با زمین ، به حالت “دست انداز” راه اندازی شوند.

از وسایل راندن کاهش زنجیره ساده نیز برای انتقال انرژی به چرخ عقب از موتور استفاده می شود. اینها به طور کلی نوعی از کلاج گریز از مرکز را در خود جای می دهند تا موتور به طور مستقل قادر به چرخش باشد.

وسایل راندن کاهش تسمه برای انتقال نیرو به چرخ عقب از ترکیب کمربندهای تخت “cog” استفاده می کنند. مانند وسایل راندن زنجیره ای ، وسایل راندن کمربندی شامل یک کلاج گریز از مرکز هستند. وسایل راندن کمربندی مستعد شکستن در شرایط خارج از جاده ی سواری هستند.

سیستم تعلیق لاستیک موتور سیکلت اسکوتر ایستاده، انواع مختلفی از جمله سیستم های چنگال ساده فنری گرفته تا مکانیسم تعلیق پیچیده ، C.I.D.L.I یا ترکیبی از دسته چوبی ، کویل فنری و تعدیل هوا، دارد.

بیشتر بخوانید: ۷ نکته برای افزایش عمر لاستیک موتور سیکلت

 

موتور سیکلت اسکوتر

سیستم های ترمز لاستیک موتور سیکلت اسکوتر

سیستم های ترمز اسکوترهای ضربه ای می توانند از سیستم Disc Brake ، ترمز مغناطیسی (استفاده شده برای مصرف انرژی) یا ترمزهای هیدرولیک با کارآیی کمتر باشد ، جایی که ترمزها را می توان روی هر دو یا جلو و عقب (چرخ) قرار داد.

بسیاری از مدلهای جدید اسکوتر الکترونیکی نیز دارای سیستم بازسازی انرژی جنبشی (KERS) هستند که در بسیاری از مدل ها نیز به عنوان E-ABS عمل می کنند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با دیسک ترمز موتور سیکلت

 

لاستیک اسکوتر

صدای لاستیک موتور سیکلت اسکوتر

وسایل نقلیه الکتریکی بسیار بی صدا تر از خودروهای بنزینی هستند ، آن قدر ساکت هستند که ممکن است به عابر پیاده ای که حواسش جمع نیست برخورد کند. برخی از آنها مجهز به صداهای مصنوعی هستند.

مکانیک های مشهور ، آرامش نسبی موتور سیکلت های برقی را بزرگترین تفاوت بین آنها و همتایان بنزینی آنها شمرده اند و یک وسیله با امتیاز ایمنی بالا خوانده اند زیرا شخصی که سوار موتور سیکلت اسکوتر است می تواند صدای نزدیک شدنش به اجسام و پیاده رو ها را را بشنود و از برخورد احتمالی اش با آن ها که موجب صدمات احتمالی زیادی است جلوگیری کند.

اینکه یک موتور سیکلت با صدای بلند قابل توجه تر است و در نتیجه از امنیت بیشتری برخوردار است ، نسبت به یک اتومبیل بی صدا هم قابل انکار نیست. گفته می شود با سرعت زیاد ، صدای لاستیک موتور سیکلت اسکوتر  در حال حرکت “مانند یک سفینه فضایی” به نظر می رسد.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک