فروش موتور سیکلت|فروش لوازم یدکی موتور سیکلت|فروش دوچرخه|فروش لوازم دوچرخه

۱۳ مطلب در بهمن ۱۳۹۸ ثبت شده است

درب لنت عقب موتور سیکلت

 

درب لنت عقب موتور سیکلت وسیله‌ای است که نیاز هر موتور سیکلتی است. این محصول وظیفه‌ی حفظت از لنت ترمز را بر عهده دارد و می‌تواند بسیار مفید واقع شود.

ما به شما درب لنت عقب CDI با شفت و اهرم راپیدو را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول دارای ابعاد ۱۷ × ۱۴ × ۵ سانتی‌متر بوده و وزن آن ۴۲۴ گرم است. همچنین جنس آن از فلز بوده که می‌تواند عمر طولانی داشته باشد.

این کالا با توجه به کیفیت ساخت و رعایت کردن تمامی استانداردهای موجود توانسته مشتریان زیادی رابرای خود داشته باشد. اگر به دنبال یک درب لنت باکیفیت با طول عمر بالا هستید این محصول می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

محصول فوق یکی از تولیدات شرکت راپیدو بوده که برای موتورسیکلت عرضه شده است. این محصول نقشی حفاظتی داشته و از لنت ترمز محافظت می‌کند.

درب لنت عقب CDI با شفت و اهرم راپیدو طراحی مناسبی داشته و می‌توان از آن برای بسیاری از موتورسیکلت‌های هوندا استفاده کرد. جنس به کار رفته در ساخت این محصول استحکام و مقاومت بالایی به آن بخشیده است. این ساختار فلزی نقشی حفاظتی را برای لنت ترمز ایفا می‌کند.

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

دستگیره زین موتور سیکلت

 

دستگیره زین موتور سیکلت

دستگیره زین موتور سیکلت یک قطعه فلزی و ساده میباشد که در قسمت زیر زین در سمت راست موتور سیکلت نصب میشود

وظیفه دستگیره زین

وقتی قصد دارید موتور سیکلتتان را روی جک وسط قرار دهید، باید با نگهداشتن جک وسط روی زمین با پایتان، عقب موتور سیکلت را کمی بلند کرده و عقب بکشید تا موتور در حالت جک وسط قرار بگیرد. دستگیره زین جایی است که شما باید آن را بگیرید و موتور را کمی به عقب بکشید.

درصورتی که از دستگیره زین استفاده نکنید و مثلا زین را بکشید، پس از مدتی کوشواره ها و واشر های زین شکسته شده و جدا میشود.

دستگیره زین آزادی با حداکثر استحکام تولید شده و شما را از داشتن دستگیره زین تا همیشه بی نیاز میسازد

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

ذغال چراغ جلو CDI 125 میهن یدک

 

ذغال چراغ جلو CDI 125 میهن یدک

  • طراحی زیبا و مقاوم بر اساس مدل خودرویی
  • دارای سیم های افشان درجه یک  ( زرسیم کرمان استاندارد خودرویی)
  • سر سیم های درجه یک با دستگاه های اتوماتیک پرس می شوند .
  • مغزی نسور از جنس باکالیت (جنس دسته کتری ) مقاوم در برابر حرارت بالا
  • طراحی فلزی پلاستیکی به دلیل زیبایی و جلوگیری از اتصال کوتاه شدن و قطع و وصل شدن پشت لامپ
  • سازگاری با مدل ها ی متفاوت بلوری های (رفلکتور) بازار مهمترین قسمت تمایز و برتری این محصول نسبت به محصولات مشابه می باشد .

توصیه ها :

  • هنگام نصب به رنگ بندی سیم ها در سوکت و … نسبت به سوکت های روبرو دقت فرمایید .
  • از قطع کردن سوکت های سیم در صورت تفاوت با سوکت روبررو جدا خودداری فرمایید .

برای خرید این محصول کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

چرخ کامل موتور سیکلت

موتور سیکلت! این وسیله ی جذاب که سالهاست از پرکاربرد ترین وسایل نقلیه در جهان است! وسیله ای سبک، کم خرج و البته سریع که عمدتا مصارف درون شهری دارد. موتور سیکلت سالهاست جایگزین مناسبی برای خودرو شده که خیلی ها ترجیح میدهند از این وسیله کاربردی برای جابجایی هایی در فواصل نه خیلی طولانی استفاده میکنند.
موتور سیکلت همانند سایر وسایل نقلیه با استفاده از چرخش و اصطکاک چرخ ها با زمین حرکت میکند. چرخ ها تقریبا مهم ترین بخش موتور سیکلت است که بدون آنها، موتور سیکلت ماهیت خود را از دست میدهند.
عمدتا چرخ موتور سیکلت متشکل از چهار بخش طوقه، پره ، توپی و لاستیک میباشد.که البته لاستیک موتور سیکلت از بین بخش ها، یکی از لوازم مصرفی و مابقی آن از وسایل ضروری موتور سیکلت است. در کارایی چرخ موتور سیکلت چند عامل مهم قابل تعریف است:

 

  • کیفیت و مقاومت طوقه در برابر خم شدن و شکستگی و زنگ زدگی
  • کیفیت و مقاومت پره ها در مقابل شکستگی، خوردگی و خم شدن
  • کیفیت و جنس توپی موتور سیکلت و استحکام آن در برابر ضربات وارده به چرخ

این سه عامل تعیین کننده کیفیت و دوام چرخ کامل عقب هوندا میباشد.

موتور سیکلت هوندا از پر مصرف ترین (و در عین حال بی رمق ترین) موتور سیکت مصرفی در ایران میباشد که امروزه بدلیل قیمت ارزان آن (نسبت به سایر موتور سیکلت ها) رایج تر از موتور سیکلت های دیگر میباشد.

محصولی که قصد معرفی آن را داریم چرخ کامل عقب هندا میباشد که ترکیبی از بهترین برند هاست که ما آن را اسمبل کرده و به بازار عرضه نموده ایم!

توپی بکار رفته از چرخ کامل عقب هندا ی ما، برند دینامیک میباشد که این برند ثابت شده، مقاومت بالایی در برابر خرابی و خوردگی و شکستگی دارد.

طوقه بکار رفته در چرخ کامل عقب هندا طوقه سایکل حدید میباشد که امروزه همه صنف موتور سواران و لوام یدکی فروشان آن را میشناسند. یک طوقه درجه یک با آلیاژی قدرتمند و با کیفیت!

پره های بکار رفته در چرخ کامل عقب هوندا پره تکنو است که سالهاست خود را اثبات کرده. این ترکیب میتواند یک چرخ با کیفیت برای موتور سیکلت هندای شما باشد.

همچنین بسته بندی این محصول یه صورت تک کارتن میباشد.

با خرید و نصب این محصول از ما، با یک تیر سه نشان را میزنید و علاوه بر اینکه طوقه ای مقاوم دارید، سالها نیاز به تعویض توپی موتور سیکلت و پره چرخ را نخواهید داشت.

برای خرید انواع چرخ کامل موتور سیکلت اینجا کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

درب باک موتور سیکلت

درب باک موتور سیکلت چیست؟

درب باک CDI کاوان یک قطعه مدور میباشد که یک قفل سوئیچی روی آن نصب گردیده و بمنظور بسته نگهداشتن باک ببنزین موتور سیکلت استفاده میشود.

درب باک CDI کاوان، از چند جزء کلی تشکیل شده است: سوئیچ، قفل، درپوش، لاستیک، مهره و فنر نگهدارنده

طریقه کارکرد درب باک CDI کاوان  بدین صورت است که در حالت سوئیچ بسته، زائده های قفل، به درپوش چسبیده و در حالت سوئیچ باز، زائده ها کمی از درپوش فاصله گرفته و به لبه های سوراخ باک میچسبند و نمیگذارند که درب باک بچرخد و باز شود.

درب باک CDI کاوان بر خلاف ظاهر ساده ای که دارد، وظیفه مفیدی را بر عهده دارد. از جمله جلوگیری از بخار شدن و از بین رفتن بنزین، جلوگیری از بیرون پریدن و ریختن بنزین، جلوگیری از نشت بوی بنزین در اطراف موتور سیکلت، جلوگیری از سرقت سوخت موتور سیکلت با قفل کردن درب باک، مقداری هوا دهی به باک برای پاشش سوخت کافی به شیر بنزین.

برای خرید انواع درب باک موتور سیکلت اینجا کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

دمی گلگیر موتور سیکلت

 

دمی گلگیر یک قطعه فلزی است که در انتهای گلگیر نصب شده و وظیفه اش جلوگیری از پاشش آب و گل سطح جاده ناشی از چرخش چرخ های موتور سیکلت میباشد.

فایده نصب دمی گلگیر موتور سیکلت این است که در روز های برفی و بارانی در حین موتور سواری، آب و گل سطح جاده به پشت موتور سوار پاشیده نمیشود

دمی گلگیر موتور سیکلت با استفاده از پیچ و مهره یا میخ پرچ به انتهای گلگیر موتور سیکلت متصل میشود.

دمی گلگیر در دو نوع فلزی و پلاستیکی ساخته میشود که فایده دمی فلزی این است که شکسته و پاره نمیشود

 دمی گلگیر عقب آزادی از جنس استیل میباشد که شکل گلگیر را به خود بگیرد و خیلی مشخص نباشد.

محصولات آزادی همواره از متریال درجه یک استفاده میکنند و توانسته اتد در بازار ایران به خوبی خود را تثبیت کند.

 

برای خرید دمی گلگیر موتور سیکلت اینجا کلیک کنید

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

نحوه تعویض سیم گاز موتور سیکلت

 

سیم گاز موتور سیکلت چیست؟

سیم گاز موتور سیکلت از چند رشته سیم به هم تابیده شده آلومینیومی تشکیل شده و معمولا طول آن تا ۱۵۰ سانتی متر میباشد و وظیفه آن انتقال قوای حرکتی از دسته گاز موتور سیکلت به انجین، بمنظور تعیین دور سرعت موتور سیکلت میباشد. سیم گاز موتور سیکلت همانگونه که در تصویر زیر میبینید بمنظور اینکه به راحتی پاره نشود از چند رشته سیم به هم تابیده تشکیل شده است:

تعویض سیم گاز موتور سیکلت

سیم گاز موتور سیکلت در بازار به دو صورت با روکش و بدون روکش موجود میباشد. اما توصیه میکنیم اگر قصد تعویض سیم گاز موتور سیکلت خود را دارید، آن را همراه با روکش تعویض کنید. بدین منظور که روکش سیم گاز هم پس از مدتی استفاده، پوسیده و غیر قابل استفاده میشود.

نحوه تعویض سیم گاز موتور سیکلت

ابتدا باید پیستون گاز موجود در بالای کاربراتور را باز کردن مهره آن بیرون بیاورید. مهره درپوش پیستون گاز را بر خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا باز شود. در شکل زیر مکان پستون گاز به شما نمایش داده شده است:

 

پس از خارج کردن پیستون گاز باید سیم گاز را از شیار آن که در ابتدای سوزن کاربراتور میباشد راخارج نمائید:

تعویض سیم گاز موتور سیکلت

سپس مهره تنظیم گاز روی سیم گاز موجود در قلوگی را باز کنید :

تعویض سیم گاز موتور سیکلت

 

پس از باز کردن مهره تنظیم گاز روی سیم گاز، آن را از دسته گاز جدا کرده و سیم گاز جدید را همانطور که بازکردید، روی موتور سیکلت خود سوار کنید.

توجه داشته باشید که مهره تنظیم گاز را به میزانی تنظیم کنید که مقدار کمی در حدود ۱۰ تا ۱۵ درجه خلاصی داشته باشد.

منبع

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

استپ ترمز موتور سیکلت

 

استپ ترمز چیست؟

استپ ترمز یک قزعه از موتور سیکلت میباشد که به منظور روشن کردن چراغ خطر موتور سیکلت در حین ترمز گرفتن بکار میرود.

استپ ترمز موتور سیکلت در دو نوع استپ ترمز جلو و استپ ترمز عقب بر روی موتور سیکلت نصب میشود.

طریق کار کرد استپ ترمز جلو بدین صورت میباشد که یک دکمه معکوس (دکمه معکوس دکمه ایست که با رها کردن در وضعیت وصل و با فشردن وضعیت قطع میباشد) روی آن وجود دارد که درون کتی ترمز موجود در روی قلوه ترمز موتور سیکلت روی فرمان قرار میگیرد و با ترمز گرفتن دکمه رها شده و از طریق سیمکشی موتور سیکلت به چراغ خطر وصل میشود و چراغ خطر را روشن میکند.

طریقه کارکرد استپ ترمز عقب موتور سیکلت بدین صورت است که دکمه معکوس روی آن با استفاده از یک فنر که به پدال ترمز وصل میباشد، هنگام ترمز گرفتن چراغ خطر را روشن و خاموش میکند.

استپ ترمز عقب هندا راپیدو یک استپ ترمز کارا و با کیفیت میباشد که از سیم های درجه یک تشکیل شده که سالها روی موتور سیکلت شما کار میکند.

استپ ترمز عقب هندا راپیدو را میتوانید از بایکرشاپ تهیه کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

هندل موتور سیکلت

 

هندل موتور سیکلت

هندل موتور سیکلت قطعه ای فلزیست که بمنظور روشن کردن موتور سیکلت های غیر استارتی بکار میرود

طریقه کارکرد هندل موتور سیکلت بدین صورت است که با استفاده از ایجاد جرقه در سرشمع باعث ایجاد احتراق در انجین موتور سیکلت میشود و موتور سیکلت را روشن میکند.

هندل موتور سیکلت بایستی استحکام کافی را در برابر خم شدن و شکستگی داشته باشد. عمده مشکل هندل موتور سیکلت های درون بازار این است که در قسمت اتصال به گیج هندل، دچار هرزی میشود.

هندل موتور سیکلت باید در قسمت بالای آن دارای لاستیک شیاردار و نرم باشد که در حین هندل زدن از زیر پای موتور سیکلت در نرود.

شرکت راپیدو تولید کننده انواع لوازم یدکی موتور سیکلت باکیفیت میباشد که در بازار ایران بارها خودش را ثابت کرده. لوازم یدکی موتور سیکلت راپیدو  بهترین کیفیت را دارا میباشند و دوام  بسیار بالایی میباشند.

هندل هندا راپیدو از قطعات بسیار با کیفیت راپیدو میباشد که براحتی خم و شکسته نمیشود. هندل هندا راپیدو را میتوانید از بایکرشاپ با قیمت مناسب خریداری کنید.

برای خرید انواع هندل موتور سیکلت اینجا کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

سیم کشی موتور سیکلت

سیم کشی موتور سیکلت چیست؟

سیم کشی موتور سیکلت به مجموعه کابل هایی گفته میشود که اتصال الکترونیکی را در سرتاسر موتور سیکلت برقرار میکند. وظیفه سیم کشی اتصال قسمت های برقی به یکدیگر است

سیم کشی موتور سیکلت عمدتا به صورت کلی تعویض میشود. در بسیاری از موارد مشاهده شده است که با سوختن یک قسمت از سیم کشی، بقیه قسمت ها نیز دچار مشکل شده اند. بنا براین سیمکشی موتور سیکلت بهتر است که بجای ترمیم، تعویض گردد.

در ایران شرکت هایی هستند که سیم کشی موتور سیکلت را تولید میکنند که از بهترین آنها میتوان سیم کشی میهن یدک را نام برد.

سیم کشی CDI استارتی میهن یدک

  • سیم کشی CDI استارتی میهن یدک، محصولی کاملا ایرانی
  • دارای سیم های افشان درجه زرسیم کرمان (استاندارد خودرویی)
  • استفاده از سیم های نمره ۷۵ /۰ در چهار رنگ قرمز ، مشکی ، سبز ، زرد
  • طولسیم کشیبراساس استاندارد سیم کشی موتور سی دی آی ژاپن می باشد
  • سیم کشی میهن یدکدر گردن مفصل ندارد و این مهمترین تمایز سیم کشی میهن یدک می باشد .
  • سر سیم های درجه یک با دستگاه های اتوماتیک پرس می شوند .(سیم کشی cdi 125)
  • خلوت بودن سیم کشی و در عین کارایی و قابلیت در کاسه چراغ جلو ، دیگر مزیت سیم کشی میهن یدک می باشد .
  • در قسمت روکش از پی وی سی درجه یک و مقاوم در برابر گرما و سرما استفاده گردیده .
  • استفاده از بهترین عایق ها روی انواع سرسیم جهت جلوگیری از هرگونه اتصالی در سیم کشی cdi 125 میهن یدک
  • تعبیه مناسب فیوز درون قاب فیوز ومقاوم دربرابر جریان های اضافی و ضربه
  • روکش پی وی سی مرغوب جهت حفاظت از سیم ها
  • لحیم کاری محل های اتصال و انشعاب گرفته
  • داشتن آ ب بند ها در تمام نقاط

توصیه ها :

  • هنگام نصب به رنگ بندی سیم ها در سوکت نسبت به سوکت های روبرو دقت فرمایید .
  • سیم منفی سبز را در زیر پیچ شارژر و با کوئل با دقت نصب بفرمایید .
  • از قطع کردن سوکت های سیم در صورت تناقض با سوکت روبررو جدا خودداری فرمایید .
  • با توجه به تنوع سیم کشی های تولیدی شرکت میهن یدک و به خاطر کیفیت در کار حتما از سیم کشی مدل فابریک موتور استفاده نمایید.

جهت خرید انواع سیم کشی موتور سیکلت کلیک کنید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک