فروش موتور سیکلت|فروش لوازم یدکی موتور سیکلت|فروش دوچرخه|فروش لوازم دوچرخه

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

لنت جلو هندا کیلیک پارس لنت

 

لنت جلو هندا کیلیک پارس لنت

همواره بهره گیری از ترمز قوی و بدون نقص برای وسیله نقلیه ای به نام موتور سیکلت، از ضروریات غیر قابل انکار در امر موتور سواری است.موتور سیکلت بدلیل تعادل روی دو چرخ، قطعا در معرض خطر آسیب پذیری ناشی از عدم حفظ تعادل و یا عدم توقف به موقع میباشد.

لنت موتور سیکلت یکی از لوازم مصرفی مهم موتور سیکلت میباشد. لنت موتور سیکلت یا اصطکاک به کاسه ترمز، رفته رفته خراشیده میشود و پس از مدتی باید آن را تعویض نمایید.

عدم تعویض لنت موتور سیکلت با یک لنت مرغوب و با کیفیت بدلیل عدم شناخت روی لنت موتور سیکلت درجه یک و خوب، میتواند برای شما عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد.

عوارضی که ناشی از توقف نکردن به موقع موتور سیکلت در حین خطر ممکن است منجر به مرگ موتور سوار و در بهترین حالت، خسارت جانی به وی و خسارت مالی به موتور سیکلت او شود.

اینجاست که پای کیفیت به میان می آید و برند برتری به نام پارس لنت خودی نشان داده و محصول بی نظیر خود را برای موتور سیکلت هندا کلیک به بازار عرضه میکند.

پارس لنت، به جرات مهم ترین و با کیفیت ترین برند تولید لنت انواع لوازم نقلیه میباشد که تا کنون نزدیک به 2000 نوع لنت ترمز انواع خودرو، کامیون، موتور سیکلت و حتی قطار را تولید میکند!

توجه داشته باشید که پارس لنت محصولاتی را تولید میکند که شما با استفاده از آنها مزایای بی نظیری را دریافت میکند.

لنت هندا کلیک پارس لنت، باعث عدم خوردگی دیسک چرخ میشود و یک محصول فراتر از خواسته های انتظار است!

همچنین لنت هندا کیلیک پارس لنت، با استفاده از فرمولاسیون قوی و فناوری پیشرفته، توسط پرسنل متخصص تولید شده که ترمز گیری سریع و به موقع را بدنبال خواهد داشت.

سازگاری با محیط زیست، ارمغانی دیگر از پارس لنت میباشد که لنت هندا کلیک از این اصل بی بهره نیستو به حذف "آزبست" از ترکیب لنت، به محیط زیست آسیب بسیار کمتری میرساند.

با خرید لنت هندا کلیک پارس لنت، با خیالی آسوده از موتور سواری خود نهایت لذت را ببرید و ایمنی را به خودتان هدیه دهید!

 

خرید لنت جلو هوندا کیلیک

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

راهنمای خرید باطری موتور سیکلت

 

برای خرید باطری موتور سیکلت شما ابتدا باید اطلاعاتی در مورد باطری موتور سیکلت خود داشته باشید تا بتوانید باتری مناسبی برای موتور سیکلت خود خریداری نمائید. هر موتور سیکلت معمولا باتری مخصوص به خود را دارد. بدین منظور در جدول زیر، لیستی از باطری های موتور سیکلت، به همراه آمپر آنها و اینکه مناسب برای چه نوع موتور سیکلتی هستند آورده شده است؛

خرید باتری موتور سیکلت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک

آشنایی با گارد آرت موتور

گارد آرت موتور

 

گارد موتور سیکلت وسیله ایست فلزی و سنگین که برای دو قسمت جلو و عقب موتور سیکلت تعبیه شده است و وظیفه دارد که از وارد شدن ضربه به بدن و بخصوص پاهای موتور سوار و همچنین قسمت های مختلف موتور سیکلت جلوگیری نماید.

گارد ها در طرح و شکل های مختلف ارائه میشوند و بخصوص برای موتور سیکلت های نسل جدید ایران طرح های آن متنوع میباشد.

یکی از برند های برتر تولید کننده لوازم فلزی موتور سیکلت، آرت موتور میباشد که لوازم فلزی آن، از با کیفیت ترین لوازم فلزی موتور سیکلت در کشور میباشد.

گارد های موتور سیکلت آرت موتور، بدلیل استفاده از آلیاژی عالی، بسیار مستحکم و مقاوم در برابر ضربات میباشد. یکی از این کارهایی که میتوانید انجام دهید و بواسطه آن امنیت خود و موتور سیکتتان را بال ببرید، بستن گارد موتور سیکلت آرت موتور  میباشد.

یکی از اعضای مهم بدن که نقش اساسی در کار های روزمره شما دارد پاهای شماست. در صورتی که پاهای شما ضربه ببیند و مصدوم شود، به سختی میتوانید کار های روز مره خود را انجام دهید.

نقش گارد آرت موتور در محافظت از بدن موتور سوار

در تصادفات موتور سیکلت، بیشتر جراحت پا مد نظر میباشد زیرا معمولا پاها در قسمت پایینتر قرار دارند و ضربه بیشتری میبینند. گارد موتور سیکلت آرت موتور به راحتی با پوشش اطراف پا، از وارد شدن ضربات به پا تا حد امکان جلوگیری میکند و نمیگذارد که در حین تصادف و یا زمین خوردن، پاهای شما به سطح زمین برخورد کرده و یا اینکه زیر موتور سیکلت خود گیر بیفتید.

نقش گارد آرت موتور در محافظت از موتور سیکلت

اگر موتور سوار باشید و سری به لوازم یدکی فروشی ها بزنید میبینید که چند سالیست قیمت لوازم یدکی موتور سیکلت به مرتب بیشتر شده و علت آن تحریم های کشور مان است. اگر موتور سیکلتتان ضربه ببیند مجبور خواهی شد برای تعمیر و جایگزینی قطعات هزینه های بسیار زیادی را بپردازید. به عنوان مثال در تاریخ نگارش این نوشته قیمت باک موتور سیکلت هوندا ۱۲۵ حدود ۱۰۰ هزار تومان است که شما در صورتی که بخواهید این قطعه را تعویض کنید باید این هزینه را بپردازید. استفاده از گارد موتور سیکلت در وارد شدن ضربه به قطعات بدنه موتور سیکلت، نقش اساسی دارد.

گارد آرت موتور وسیله ای کاربردی و بسیار حائز اهمیت است که باید سعی کنید حتما موتور سیکلت خودتان را به آن مجهز کنید. گارد موتور خود را با قیمت پایین و با کیفیت بالا برای انواع موتور سیکلت میتوانید از بایکرشاپ تهیه نمایید.

برای خرید انواع گارد آرت موتور اینجا کلیک کنید

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
پاساژ اینترنتی ترافیک