فروشنده شوید!

هر چه فناوری های گوناگون رشد و پیشرفت داشتند زندگی آدمی نیز دچار دگرگونی شد و هر روز نگرش جامعه برای به کارگیری ابزار گوناگون چهره ی تازه ای به خود گرفت.

پس از اینکه اینترنت به عنوان نماد ورود به هزاره سوم نمود پیدا کرد همه ساختارها دگرگون شد و دیگر مردم  نمی توانستند با تکیه بر همان ساختارهای سنتی گام بردارند.

نمونه بارز این رویداد را می توان در بازار و خرید و فروش به روشنی دید زیرا کم کم کسب و کارهای فیزیکی جایگاه خود را از دست دادند و نگاه همگان به سوی فضای مجازی چرخید.

 

روز به روز سلیقه مردم نیز شکل تازه ای به خود گرفت و مردم بهتر دانستند به جای اینکه ساعت ها زمان خود را در فروشگاهها و خیابان به دنبال کالای مورد نظر خود صرف کنند.

تنها با یک اشاره و یک جست و جوی ساده در وب آنچه را که می خواهند بیابند. با این روش هم در هزینه ها صرفه جویی چشم گیری صورت می گرفت و هم از راه بندان و شلوغی خیابان کاسته می شد. در کنار همه اینها هزینه های شهری همچون سوخت و فرسودگی خودروها نیز دیگر وجود نداشت.فروشگاههای اینترنتی را می توان به عنوان پدیده ای به شمار آورد که توانستند دریچه ای به سوی رونق بازار باشند و زمینه را برای داد و ستد هر چه آسان تر فراهم کنند.

این فروشگاهها گیر و دارهایی که در خرید و فروش وجود داشته است را کنار گذاشته اند و راهی سر راست را به وجود آورده اند تا خریدار و فروشنده بی توجه به اینکه در کجای جهان قرار دارند و چه فاصله ای میان آنها وجود دارد می توانند بدون میانجی هایی که ممکن است قیمت ها را افزایش دهند و یا نتوانند نیاز خریدار را آن گونه که باید و شاید برآورده سازند.

در این سالها در ایران نیز روز به روز بر شمارگان فروشگاههای اینترنتی افزوده شده است و کم کم مردم کوچه و بازار خریدهای ریز و درشت خود را از این فضا انجام می دهند.همین موضوع سبب شده است که بسیاری از فعالان بازار با توجه به هزینه های سرسام آور ترجیح دهند که سرمایه های خود را به سوی فضای مجازی بیاورند و تا حتی خریداران بتوانند در دور افتاده ترین شهرها نیز کالای موردنیاز خود را در زمانی اندک خریداری کنند و در کوتاه ترین زمان آن را تحویل بگیرند.

 

 

 

همین موضوع در ما انگیزه ای را به وجود آورد که تا بستری را بسازیم که فروشندگان فعال در زمینه موتورسیکلت و لوازم یدکی آن بتوانند در یک فروشگاه ساز فروشگاه مورد نظر خود را بسازند بی آنکه درگیر پرداخت هزینه های ساخت و پشتیبانی یک فروشگاه اینترنتی باشند.

همان گونه که می دانید ساخت و نگهداری یک سایت کار ساده ای نیست و نیاز به کار بیست و چهار ساعته دارد.نکته مهم این است که فروشندگان خرد و کلان به دانش برنامه نویسی آگاهی ندارند و باید یک یا چند برنامه نویس خبره را به کار گیرند که خود این موضوع هزینه های دو چندانی را بر دوش آنها خواهد گذاشت.

خرید دامنه و خدمات میزبانی نیز بخش دیگری از این دشواری ها است.اینها بخشی از چالش هایی است که اگر کسی بخواهد خودش یک فروشگاه با دامنه مستقل راه اندازی کند با آن رو به رو خواهد شد.

در این فروشگاه ساز می توانید فروشگاه خود را هماهنگ با آن چه می خواهید بسازید. از جمله ویژگی های این فروشگاه ساز این است که می توانید همه چیز را آن گونه که می خواهید سفارشی سازی کنید. قالب مورد نظر خود را داشته باشید و می توانید هر امکانی را که دیگر فروشگاه سازها ارائه می دهند با کیفیت بهتر دریافت نمایید.

برای فروشگاه داران مهم است همه آمارهای مربوط به بازدیدکنندگان و خرید را دریافت کنند و بدانند خریدها و ثبت سفارش ها در چه ساعتی صورت گرفته  و چه شهرهایی بیشترین بازدیدکننده را روانه فروشگاه شما کرده است و کدام کالا توانسته توجه کاربران را بیشتر جلب کند.

داشتن سامانه حسابداری شایگان سیستم که اگر فروشگاه دار بخواهد می تواند آن را به فروشگاه خود وصل کند تا خود به خود آن را بروزرسانی کند.

پس از اینکه سایت خود را ساختید ما برای شما یک صفحه اینستاگرام می سازیم و کالاهای شما را به صورت خودکار به این صفحه می فرستیم و نیازی نیست شما هیچ زحمتی بکشید و همه چیز بر عهده ما است.

این روزها تولید محتوا حرف اول را در رشد فروشگاههای اینترنتی می زند و می تواند همزاد پنداری میان کاربر با کالا ایجاد کند و خرید را قابل لمس کند.

بهینه سازی و سئو که یک دغدغه برای صاحبان سایت های اینترنتی به شمار می آید نیز به وسیله یک گروه کارآزموده انجام خواهد شد  و ما به شما را به صدر جستجوها خواهیم آورد.

بسیاری از کسانی که می خواهند فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنند به این می اندیشند که چگونه باید کالا را به دست خریدار برسانند چون ساختار مشخصی در این راستا وجود ندارد. جای نگرانی نیست چون ما پس از اینکه سفارش دریافت کردید کالا را از شما تحویل گرفته و با پیک به سفارش دهنده می رسانیم.

بی گمان در جیب هر کسی یک گوشی هوشمند پیدا می شود پس داشتن یک اپلیکیشن می تواند گزینه مناسبی باشد تا بدون مراجعه به سایت فرآیند سفارش انجام پذیرد.

ما برای شما که در زمینه فروش لوازم یدکی و جانبی موتور سیکلت و دوچرخه فعالیت می کنید بستری را فراهم کرده ایم که تنها با پرداخت هزینه ای اندک به انبوهی از خریداران بپیوندید و بتوانید آسوده از هزینه های بسیاری که ممکن است گریبان گیر شما شود نامی برای خود در بستر اینترنت فراهم کرده و روز به روز دامنه این کسب و کارها را گسترده تر کنید.

 

این ها تنها بخشی از آن چیزی است که ما در اختیار شما می گذاریم چون باور داریم رونق و بهبود شرایط تک تک فروشندگان است که می تواند سرمایه در گردش را افزایش داده و چرخ اقتصاد را به حرکت دربیاورد. ما بر آن شدیم تا هر سدی را که سبب جدایی خریدار و فروشنده می شود را از میان ببریم و پلی باشیم برای رسیدن سرمایه ها به بازار و گسترش روز افزون داد و ستد.

شما میتوانید با مراجعه به صفحه ثبتنام و پر کردن فرم زیر، و پس از تماس با شما، به راحتی یکی از فروشندگان بزرگ ما در زمینه محصولات خودتان باشید.