الوپیک سفیران

 

چکاپ رایگان مخصوص سفیران الوپیک

همانطور که میدانید، موتور سیکت یک وسیله نقلیه حساس میباشد که قطعات آن به صورت سیستماتیک و کاملا به هم پیوسته کنار هم کار میکنند که در نهایت موتور سوار را به مقصدش برسانند. در صورتی که مشکلی برای قطعات موتور سیکلت شما بوجود آید، ممکن است با توجه به قیمت بالای لوازم یدکی موتور سیکلت هزینه های سر سام آور را برای شما داشته باشد.

یکی از کار هایی که شما میتوانید به جهت پیشگیری از خراب شدن قطعات موتور سیکلت خود انجام دهید، چکاپ و برسی به موقع قطعات مختلف موتور سیکلت خود، اعم از روغن، شمع، لنت و دیسک صفحه و صدای انجین موتور سیکلت میباشد.در راستای افزایش همکاری فروشگاه بزرگ بایکر شاپ با شرکت الوپیک، اینبار خدمتی دیگر از بایکرشاپ برای سفیران الوپیک، چکاپ موتور سیکلت سفیران الوپیک به صورت کاملا رایگان!

چکاپ رایگان مخصوص سفیران الوپیک

همانطور که قبلا هم قول داده بودیم، در جهت افزایش همکاری با شرکت الوپیک سفیران محترم میتوانند با مراجعه به فروشگاه بایکر شاپ و نشان دادن اپلیکیشن الوپیک سفیران ، به صورت رایگان موتور سیکلت خود را چکاپ نمایند.

جهت چکاپ موتور سیکلت خود به صورت رایگان میتوانید همه روزه در ساعات کاری صبح و بعد ظهر به فروشگاه بایکرشاپ واقع در خ مولوی، بین ولیعصر و وحدت اسلامی، روبروی درمانگاه ثلاث مراجعه نمایید (لوکیشن دقیق فروشگاه بایکرشاپ در اپلیکیشن ویز با سرچ کردن کلمه بایکرشاپ قابل دسترس میباشد).

فروشگاه بایکرشاپ، طرف قرار داد الوپیک سفیران ، جهت سرویس دهی و تامین قطعات سفیران الوپیک میباشد. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید اینجا کلیک کنید.